Ogłoszenie numer: 2639541, z dnia 2019-08-27
Firma PANEK S.A. to polski lider branży Rent a Car, zwycięzca wielu prestiżowych plebiscytów, firma z tradycjami i wyłącznie polskim kapitałem. Obecna na rynku od 18 lat, wyróżnia się wysokimi standardami obsługi i indywidualnym podejściem do Klienta. Zajmujemy się wynajmami pojazdów dla Klientów indywidualnych, biznesowych, pojazdów zastępczych oraz wynajmów na minuty w usłudze PANEK CarSharing.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Praca nie jest związana ze sprzedażą. Miejscem pracy jest dział operacyjny w biurze w Lubinie.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: dolnośląskie, Lubin
Opis stanowiska
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta;
- Przyjmowanie oraz obsługa zleceń;
- Informowanie o świadczonych usługach;
- Aktualizacja danych w systemie;
- Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania
- Wykształcenie: minimum średnie;
- Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Umiejętności pracy w grupie, samodzielności oraz dokładności;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Gotowości do pracy zmianowej;
- Mile widziana będzie znajomość branży motoryzacyjnej.
Oferujemy
- Pracę "od zaraz" w zgranym, pomocnym i młodym zespole, w bardzo dobrej atmosferze;
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus system premiowy oparty o wyniki i zaangażowanie;
- Stabilne zatrudnienie;
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów pracowniczych: opieka medyczna, MultiSport, ubezpieczenie na życie, zniżki pracownicze na przejazdy CarSharingiem;
- Elastyczny grafik dostosowywany do potrzeb.