Wsparcie klientów w rozwiązywaniu ich problemów systemowo-sprzętowych; Przyjmowanie zgłoszeń i przekierowanie do odpowiednich departamentów; Raportowanie rozwiązań problemów technicznych; Nadzorowanie pracy systemu obsługi zgłoszeń;
Dodatkowo, będzie odpowiedzialna za obsługę wewnętrzego systemu danych, dbając przy tym, o ich bieżącą aktualizację. Z uwagi na zapewnienie pełnego pakietu szkoleń, nie wymagamy doświadczenia korporacyjnego
Rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych przez chat lub innymi kanałami komunikacji, Zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie, Kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach.
Bliską współpracą z zespołem analityków i programistów, Wykrywaniem błędów i raportowaniem nieprawidłowości, Weryfikacją, walidacją oraz usprawnianiem tworzonego w firmie oprogramowania, Nauką przeprowadzania testów różnymi metodami, Uczestnictwem w opracowywaniu dokumentacji procesu testowania.
Settlement of company’s international clients (registration, verification in newly established IT systems), Management of financial processes (insurance policies’ processing), Cooperation in IT systems testing, including final User Acceptance Test, Participation in preparation of procedures and...
obsługa klienta zagranicznego (telefoniczna i mailowa) tworzenie raportów finansowych; praca z dokumentami finansowymi; wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Zapewnieniem drugiej linii wsparcia dla klienta międzynarodowego. Analizowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z aspektami technicznymi, jak i systemowymi - rozwiązywaniem problemów bezpośrednio na komputerze klienta. Przekazywaniem bardziej złożonych problemów do trzeciej linii...
Rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych przez chat lub innymi kanałami komunikacji, Zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie, Kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach.
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Znajomość MS Office, Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i analitycznego myślenia.
Stałą współpracą z Klientami biznesowymi; Wsparciem klientów zagranicznych oraz pomocą w rozwiązywaniu ich problemów; Kompleksową obsługą zamówień Podejmowaniem działań prowadzących do wzmacniania relacji z Klientami Sporządzaniem raportów z różnych dziedzin (m.in finansowych)
Reagowanie na problemy użytkowników systemów operacyjnych i dostarczanie rozwiązań; Raportowanie błędów zgłaszanych przez klientów; Współpraca z innymi specjalistami w celu rozwiązywania doraźnych problemów;
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Znajomość MS Office, Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i analitycznego myślenia.
utrzymanie profesjonalnych kontaktów z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy; współpracę z innymi działami Warunkiem koniecznym rozpatrzenia aplikacji jest znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym!
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą miały okazję uczestniczyć w procesach tranzycyjnych oraz outsourcingowych, jednocześnie blisko współpracując z działem księgowości, finansowym, łańcucha dostaw oraz logistyki. Doświadczenie nie jest wymagane.
Rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych przez chat lub innymi kanałami komunikacji, Zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie, Kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach.