Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Administrator Systemu WMS

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista IT (Software i Hardware)

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k.
Wrocław
praca stacjonarna
2267 dni temu
Relyon Recruitment to firma konsultingowa, która łączy wiedzę ekspercką z doświadczeniem w wielu obszarach biznesowych, co wpływa na sukces naszych Partnerów. Oferujemy usługi rekrutacyjne w obszarach IT, Finansów oraz SSC.
Młodszy Specjalista IT (Software i Hardware)
Wrocław RPO/MC/MSISH/WROCŁAW/11.2018

Szukamy osób do nowego projektu we Wrocławiu! Oferta skierowana jest do osób, które chciałyby zacząć rozwijać się w branży informatycznej.

Jako Młodszy Specjalista ds. IT, będziesz zdalnie rozwiązywać mniej lub bardziej skomplikowane problemy klientów z całego świata (biegła znajomość j. angielskiego to minimum). Do pracy potrzebna Ci jest podstawowa wiedza informatyczna – zarówno jeśli chodzi o software, jak i o hardware. Ważna jest też chęć niesienia pomocy i umiejętność wytłumaczenia krok po kroku, jak rozwiązać daną sytuację. Jeśli czujesz, że sprawdziłbyś/łabyś się w tego typu pracy – wyślij swoje CV!

Zajmiesz się:
  • Zapewnieniem drugiej linii wsparcia dla klienta międzynarodowego.
  • Analizowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z aspektami technicznymi, jak i systemowymi - rozwiązywaniem problemów bezpośrednio na komputerze klienta.
  • Przekazywaniem bardziej złożonych problemów do trzeciej linii wsparcia.
  • Pracą na systemie ticketowym.
  • Aktywną współpraca z innymi działami.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Biegłej znajomości języka angielskiego (C1).
  • Znajomości podstaw IT, np. parametry sieciowe.
  • Umiejętności wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce.
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Chęci pomocy innym.
  • Gotowości na pracę zmianową (z uwagi na obsługę klientów z różnych stref czasowych), która zaczyna się bezpośrednio po szkoleniu.
  • Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Zaoferujemy Ci:
  • 3-miesięczne szkolenie w godzinach pracy - szkolenie odbywa się w godzinach biznesowych i jest w pełni płatne.
  • On-boarding gwarantowany przez bardziej doświadczonych pracowników.
  • Swobodną atmosferę, niewymagająca dress-code’u.
  • Kursy językowe.
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, darmowe obiady.
  • Bardzo sprawny proces rekrutacyjny.

 

Dlaczego Relyon?

Jako Twoi partnerzy w rekrutacji chcemy wykorzystać nasze specjalistyczne doświadczenie, znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę i być na każdym etapie Twojego procesu zatrudnienia.
Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami, a chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie!
office@relyon.pl
Pracodawców znamy doskonale. Teraz chcemy poznać Ciebie!
APLIKUJ

Aplikując na ogłoszenie wstaw obowiązkowo do swojego CV zgody numer 1 i 2 poniżej. Trzecia zgoda ma charakter opcjonalny.

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesów rekrutacyjnych.
2. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych klientom Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, na potrzeby prowadzonych procesów rekrutacyjnych.
3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celach marketingowych polegających na wysyłaniu na wskazany przeze mnie adres e-mail newslettera.

Współadministratorami danych osobowych są Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. i Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziesz w naszej Polityce Prywatności



Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem strony internetowej tutaj lub wysłania na adres e-mail: rodo@relyon.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

 

Podobne oferty

  • Starszy Administrator Systemu WMS

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...