Providing linguistic support for finance departments, Ad hoc translations and direct contact with Dutch-speaking clients, Responding to queries in Dutch language via various communication channels (e.g. e-mail), Close cooperation with Accounting and HR departments (linguistic consultations).
Kontakt z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu ich problemów; Odpowiadanie na zapytania ze strony klienta; Stała komunikacja w języku angielskim; Obsługa systemu rezerwacji;
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą miały okazję pracować nad usprawnianiem procesów finansowych, outsourcingowych oraz sprzedażowych, jednocześnie blisko współpracując z działem księgowości, finansowym, łańcucha dostaw oraz logistyki. Doświadczenie nie jest wymagane.
Being responsible for cash allocation, bank statements posting. Cash reconciliation. Preparing neccesary cash application documentation according to rules and regulations. Contacting internal and external parties over the telephone, email and internal communicator. Uploading all relevant cash...
Analizowaniem i obsługą płatności; Zamieszczaniem wyciągów bakowych; Kontaktem z klientem niemiecko/holendersko/francuskojęzycznym; Zarządzaniem danymi i pracą na wewnętrznych systemach; Przygotowywaniem zestawień i raportów finansowych; Przetwarzaniem danych finansowych;
Znajomość zagadnień dotyczących:rozliczania czasu pracy i nieobecności; obliczania zasiłków chorobowych, ekwiwalentów urlopowych, nadgodzin; obsługi pasków płacowych; Przygotowywanie oraz podpisanie dokumentacji płacowej; Tworzenie i aktualizowanie polityk oraz procedur w ramach Usług...
Wspieranie klienta zagranicznego (rynek niemiecki). Przetwarzanie zgłoszeń dotyczących procesów HR, np. administracji personalnej. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji; Praca z systemem SAP/CRM; Doświadczenie nie jest wymagane!
Wspieranie klientów zagranicznych w rozwiązywaniu ich bieżących problemów; Procesowanie zapytań klienta i aktualizacja bazy danych; Stały kontakt telefoniczny i mailowy z klientem; Aktywna współpraca z pozostałymi departamentami firmy;
Wsparcie klientów w rozwiązywaniu ich problemów systemowo-sprzętowych; Przyjmowanie zgłoszeń i przekierowanie do odpowiednich departamentów; Raportowanie rozwiązań problemów technicznych; Nadzorowanie pracy systemu obsługi zgłoszeń;
Rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych przez chat lub innymi kanałami komunikacji; Zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie; Kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach;
rekrutacja kandydatów na różne poziomy stanowisk, powiększanie sieci kandydatów poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań, zarządzanie rozwojem kariery kandydatów, utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami jak również klientami, rekomendowanie najlepszych kandydatów i...
rekrutacja kandydatów na różne poziomy stanowisk, powiększanie sieci kandydatów poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań, zarządzanie rozwojem kariery kandydatów, utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami jak również klientami, rekomendowanie najlepszych kandydatów i...
Obowiązki kontrola, monitorowanie i optymalizacja przepływu informacji i towarów, monitorowanie działań magazynowych, a także procesów planowania i systemów planowania, planowanie, kontrola i optymalizacja zapasów itp., planowanie zapasów bezpieczeństwa i planowanie ilościowe w celu...
Obowiązki nadzór jakościowy nad procesem produkcyjnym, przygotowywanie analiz, raportowanie błędów, tworzenie planów doskonalenia jakości i udział w ich realizacji, zapewnienie jakości na etapie wdrażania nowych produktów, udział we wdrażaniu i doskonaleniu procedur sterowania...
Obowiązki: zarządzanie grupą podległych pracowników, planowanie i organizacja pracy działu produkcyjnego, nadzór nad jakością, kompletnością i terminową realizacją wszystkich zamówień, zapewnienie właściwego przepływu informacji w ramach zespołu oraz pomiędzy zespołami,...