Rozwiązywanie technicznych zgłaszanych przez klientów zagranicznych; Stały kontakt z klientami oraz współpracownikami w języku angielskim; Obsługa systemu informatycznego przetwarzającego zgłoszenia użytkowników;
Przygotowanie i testowanie modeli aktuarialnych, Współpraca przy definiowaniu wymagań funkcjonalnych w zakresie obliczeń aktuarialnych, Statystyczna analiza danych, przygotowywanie raportów na temat portfela ubezpieczeń, Obliczenia aktuarialne na potrzeby wsparcia Departamentu Obsługi Klientów,
Stałą współpracą z Klientami biznesowymi; Wsparciem klientów zagranicznych oraz pomocą w rozwiązywaniu ich problemów; Kompleksową obsługą zamówień Podejmowaniem działań prowadzących do wzmacniania relacji z Klientami Sporządzaniem raportów finansowych Wsparciem działu finansowego...
pozyskiwaniem kandydatów pod bieżące potrzeby Relyon - samodzielne realizowanie interesujących projektów rekrutacyjnych w branży dla szerokiego wachlarza Klientów; docieraniem do najlepszych kandydatów różnorodnymi kanałami oraz metodami; budowaniem i rozwojem współpracy z określoną...
Precyzyjne przetwarzanie danych finansowych. Praca z systemami ERP. Zapewnienie wysokiej jakości usług dla naszych klientów. Obsługa pytań lub wniosków związanych z usługami firmy. Przygotowywanie dokumentacji finansowej i raportów. Pomoc zespołowi w poprawie wydajności pracy.
Wsparcie działu E-commerce w realizacji zapytań klientów; Kontakt z klientami anglojęzycznymi w celu rozwiązywania ich bieżących problemów; Obsługa platformy online do zarządzania sprzedażą;
Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników Stały kontakt ze współpracownikami z innych oddziałów firmy Zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie CRM;
Kontakt z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu ich problemów; Odpowiadanie na zapytania ze strony klienta; Stała komunikacja w języku angielskim; Obsługa systemu rezerwacji;
Rozwiązywanie technicznych zgłaszanych przez klientów zagranicznych; Stały kontakt z klientami oraz współpracownikami w języku angielskim; Obsługa systemu informatycznego przetwarzającego zgłoszenia użytkowników;
Wsparcie klientów w rozwiązywaniu ich problemów systemowo-sprzętowych; Przyjmowanie zgłoszeń i przekierowanie do odpowiednich departamentów; Raportowanie rozwiązań problemów technicznych; Nadzorowanie pracy systemu obsługi zgłoszeń;
Analizą i obsługą płatności; Codziennym kontaktem z niemiecko-francusko-holenderskojęzycznymi klientami; Zarządzaniem danymi i pracą nad systemami wewnętrznymi; Analizą dokumentacji księgowej; Sporządzaniem sprawozdań finansowych i raportów
Dodatkowo, będzie odpowiedzialna za obsługę wewnętrznego systemu danych, dbając przy tym, o ich bieżącą aktualizację. Z uwagi na zapewnienie pełnego pakietu szkoleń, nie wymagamy doświadczenia korporacyjnego