Page Personnel, jest międzynarodową firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska od poziomu początkowego („entry level”) do poziomu starszych specjalistów. Firma jest częścią PageGroup – globalnego lidera w dziedzinie rekrutacji i doradztwie personalnym, obecnego w 34 krajach na 5 kontynentach. Marka Page Personnel na całym świecie jest synonimem profesjonalizmu oraz doskonałej znajomości rynku pracy. Naszym kandydatom oferujemy dostęp do ofert pracy od najbardziej pożądanych światowych pracodawców, profesjonalne doradztwo w karierze oraz wsparcie podczas poszukiwania nowego miejsca pracy.
Więcej informacji oraz intersujących ofert pracy można znaleźć na stronie: www.pagepersonnel.pl
Opis stanowiska: Wielopłaszczyznowe zarządzanie zdywersyfikowanym portfelem klientów i produktów. Odpowiedzialność za ustalenie i realizację rocznych planów sprzedaży. Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy...
Opis stanowiska: Określanie i raportowanie wskaźników KPI dążąc do optymalnej wydajności w zarządzaniu, dążenie do ulepszania procesów; Motywowanie i kierowanie zespołem w celu wspieranie realizacji strategicznych celów zespołu obsługi klienta.. Zapewnienie przywództwa, coachingu...
Opis stanowiska: Ocena kondycji finansowej i zdolności kredytowej przedsiębiorstw prowadzących pełną księgowość; Szacowanie ryzyka transakcji faktoringowych; Opracowywanie aplikacji kredytowych i przygotowywanie rekomendacji na komitet kredytowy; Monitoring wykonania oraz realizację...
Opis stanowiska: Analizowanie rynku w celu nawiązywania współpracy biznesowych; Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora B2B; Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami (kontakt telefoniczny, spotkania biznesowe) Realizowanie założonych planów sprzedażowych; Prowadzenia...
Opis stanowiska: Wspieranie Departamentu Zakupów poprzez dostarczanie bieżących raportów i analiz. Opracowywanie raportów w zakresie mierników wydajności, efektywności i zgodności działań Departamentu Zakupów, Kalkulacja osiągniętych oszczędności, Koordynowanie procesu planowania i...
Opis stanowiska: Zarządzanie procesami HR związanymi z administracją personalną, m. in. procesem przyjmowania nowych pracowników, naliczania wynagrodzeń, rozliczania urlopów, itp. Proponowanie i wdrażanie usprawnień do wyżej wymienionych procesów; Rewidowanie, aktualizacja i optymalizacja...
Opis stanowiska: Provide whole scope of accounting and book keeping services for four companies; Liable for drawing up of VAT, PCC declarations (preparing and checking), help in preparation of CIT declarations; Drafting individual reporting by Polish standards (GUS, NBP reports) Supporting and...
Opis stanowiska: Customer Service: knowing, foreseeing, and satisfying customer´s needs, as well as boosting sales. Manage refunds, layaways, and alterations. Team Management: Anticipate, with the Store Manager, your team´s needs, select and develop talent, training and motivating the team,...
Opis stanowiska: Planowanie i organizowanie działań trade marketingowych dla podległych marek , Tworzenie i wdrażanie krótko i długoterminowej strategii trade marketingowej dla dedykowanych produktów, Wdrażanie oraz monitorowanie projektów i akcji marketingowo - sprzedażowych we wszystkich...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego w powierzonym regionie; Rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży wg założonych planów; Koordynacja sprzedaży w poszczególnych sklepach klientów sieciowych; Prowadzenie prezentacji i...
Opis stanowiska: Minimum daily calls according to preset call schedule over the whole national territory - at least one call per month and customer; Recover previously lost customer base according to set schedule and maintain them within our dealer community; Find new customers in new channels...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za przygotowanie, kontrolę i księgowanie faktur zakupu oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie wyciągów bankowych oraz kontakty z bankami w zakresie prowadzenia rachunków bankowych/kart kredytowych/kredytów; Kalkulowanie, we współpracy z innymi...
Opis stanowiska: Communication Promoting Company's image through customer surveys, and externally by distributing brochures and selected materials to key vendors; Managing communication to the key Company's stakeholders (newsletters, commercial reports and ad hoc presentations) Business development...
Opis stanowiska: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Prowadzenie proaktywnych akcji sprzedażowych. Kreatywne poszukiwanie nowego portfela usług. Budowanie długoterminowych relacji z Klientami. Rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów. Współpraca z innymi działami firmy.
Opis stanowiska: Managing and performing general accounting activities (accounts payable, accounts receivable, travel expenses, banking processes). Preparing financial statements and supporting agenda in conformity with monthly closing schedule and corporate rules. Preparing monthly account...