Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Trade Marketing Manager (M/F)

Page Personnel
Warszawa
praca stacjonarna
4468 dni temu

 

Naszym Klientem jest jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych firm FMCG, posiadająca w swoim portfolio produktowym rozpoznawalne marki, które są liderami w swojej kategorii. W związku z rozwojem firmy na rynku Polskim, poszukujemy doświadczonych i utalentowanych osób na stanowisko Junior Trade Marketing Managera. Wybrana osoba, będzie odpowiedzialna za prowadzenie aktywności trade marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży.

 


Junior Trade Marketing Manager (M/F)

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: PSLD8641

Opis stanowiska:

  • Planowanie i organizowanie działań trade marketingowych dla podległych marek ,
  • Tworzenie i wdrażanie krótko i długoterminowej strategii trade marketingowej dla dedykowanych produktów,
  • Wdrażanie oraz monitorowanie projektów i akcji marketingowo - sprzedażowych we wszystkich kanałach dystrybucji,
  • Prowadzenie projektów związanych z zarządzaniem oraz rozwojem kategorii,
  • Tworzenie i implementowanie narzędzi wspierających sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie promocjami handlowymi, materiałami POS i wszystkimi niezbędnymi materiałami promocyjnymi),
  • Przygotowywanie i zarządzanie budżetem trade marketingowym,
  • Współpraca z agencjami reklamowymi, firmami badawczymi oraz działami wewnątrz firmy (sprzedaż, marketing, planowania itd.)

Kogo szukamy:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarach Marketingu i Zarządzania lub Ekonomii),
  • Min. 2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale Trade Marketingu (FMCG),
  • Doświadczenie we współpracy z klientami z kanału nowoczesnego oraz tradycyjnego,
  • Umiejętność osiągania porozumienia, argumentowania i dyskutowania z reprezentantami różnych szczebli zarządzania,
  • Wysoka motywacja i nastawienie na realizację celów, elastyczność, umiejętności prezentowania i negocjacyjne, kreatywność i inicjatywa,
  • Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Biegła obsługa pakietu MS Office oraz AC Nielsen,
  • Dynamizm w działaniu i nastawienie na osiąganie wymiernych rezultatów,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

 

Podobne oferty

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...