Page Personnel, jest międzynarodową firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska od poziomu początkowego („entry level”) do poziomu starszych specjalistów. Firma jest częścią PageGroup – globalnego lidera w dziedzinie rekrutacji i doradztwie personalnym, obecnego w 34 krajach na 5 kontynentach. Marka Page Personnel na całym świecie jest synonimem profesjonalizmu oraz doskonałej znajomości rynku pracy. Naszym kandydatom oferujemy dostęp do ofert pracy od najbardziej pożądanych światowych pracodawców, profesjonalne doradztwo w karierze oraz wsparcie podczas poszukiwania nowego miejsca pracy.
Więcej informacji oraz intersujących ofert pracy można znaleźć na stronie: www.pagepersonnel.pl
- kontrola sald i spływu należności, uzgadnianie sald z klientami, okresowe potwierdzenia sald- windykacja należności: kontakt z kontrahentami, wystawianie wezwań i not odsetkowych,- przekazywanie do prawników spraw spornych, kompletacja akt,- obsługa ubezpieczeń - majątek, oc cargo,...
- Odpowiedzialność za fakturowanie i poprawne rozliczanie najemców,- Przygotowywanie i księgowanie faktur sprzedaży,- Odpowiedzialność za proces systematycznego i terminowego wprowadzania warunków kontraktów do systemu SAP,- Uzgadnianie sald kont i rozrachunków z najemcami,- Współpraca z...
- Samodzielne pozyskiwanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych;- Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz rozwijanie z nimi partnerskich i efektywnych relacji biznesowych;- Poszukiwanie Kandydatów przy użyciu różnorodnych metod oraz dopasowywanie ich oczekiwań i kompetencji do aktualnie...
- Order taking and registration in the system,- Follow up of the realized sales transactions and its related logistics requirements (like document checking),- Assistance to the sales manager,- Participation in building a professional business customer relationship,- Market monitoring and analysis.
- Współtworzenie strategii komunikacji marketingowej, głównie kampanii onlinowych (media społecznościowe, SEM/ SEO, fora internetowe), - Planowanie, tworzenie, zarządzanie i koordynowanie działań ATL i BTL - Współpraca z działem marketingu produktowego, sprzedaży, kierownikiem PR,...
You will work in a fascinating field, as part of a motivated, dynamic team, within the world of fashion, jewelry and accessories. As an expert in Swarovski products, you will advise customers on their purchases and offer polite, attentive service.
You will work in a fascinating field, as part of a motivated, dynamic team, within the world of fashion, jewelry and accessories. As an expert in Swarovski products, you will advise customers on their purchases and offer polite, attentive service.
- Prowadzenie pełnej księgowości zależnej spółki węgierskiej - Zamknięcia okresów księgowych- Sporządzanie sprawozdań finansowych i statutowych- Sporządzanie deklaracji podatkowych - Reprezentowanie spółki w kontaktach z instytucjami podatkowymi na Węgrzech- Obsługa audytu-...
You will work in a fascinating field, as part of a motivated, dynamic team, within the world of fashion, jewellery and accessories. As an expert in Swarovski products, you will advise customers on their purchases and offer polite, attentive service.
The role of the consultant is broadly to: - Identify, develop and manage client business/relationships in a competitive environment. This can be with businesses of all sizes from global multinationals down to rapidly growing SMEs - Assess and respond to the needs of each particular client or...
- Prowadzenie eventu pokazowego podczas targów sprzętu organizowanego przez Partnerów Biznesowych w różnych częściach Europy,- Odpowiedzialność za manualny pokaz możliwości sprzętu (pokazy, wystawy),- Wsparcie techniczne procesu sprzedaży (wytłumaczenia działania maszyn oraz ich...
- Samodzielne pozyskiwanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych;- Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz rozwijanie z nimi partnerskich i efektywnych relacji biznesowych;- Poszukiwanie Kandydatów przy użyciu różnorodnych metod oraz dopasowywanie ich oczekiwań i kompetencji do aktualnie...
Pozyskiwanie klientów Określanie potencjału i potrzeb klienta Realizacja ustalonych planów sprzedażowych i osiągnięcie założonych przychodów Bezpośrednie kontakty z klientami Przygotowywanie prezentacji, ofert i umów Sporządzanie analiz i raportów dotyczących bieżącej sytuacji biznesowej
- Przygotowywanie raportów i analizowanie danych dotyczących: kosztów produkcji, kosztów pośrednich, odchyleń od budżetu, zużycia materiałów i wydajności pracy.- Wspieranie Kontrolera Finansowego we wszystkich procesach w dziale ( w tym: budżetowanie, analizy wyników finansowych,...
- Odpowiedzialność za analizy handlowe Spółki (promocje, marże, rentowność produktów),- Współpraca przy przygotowaniu i analizie P&L'u Spółki, - Przygotowanie raportów, analiz kosztowych i przychodowych, - Wsparcie w zakresie kontroli zamknięcia miesiąca,- Wsparcie w zakresie...