Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Warszawa
PSLD11923
Naszym Klientem, jest jeden z liderów w sektorze Consumer Electronics, posiadający w swoim portfolio zaawansowane technologicznie grupy produktowe. Firma jest kluczowym graczem na rynku elektroniki użytkowej i nieustannie inwestuje w produkty z obszaru nowych technologii. W chwili obecnej z uwagi na dynamiczny rozwój firmy w Polsce poszukujemy doświadczonych i kompetentnych kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Komunikacji Marketingowej.
Osoba na tym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do Dyrektora Marketingu.
Głównym jej zadaniem będzie współtworzenie strategii komunikacji marketingowej, w szczególności z wykorzystaniem kampanii internetowych.
Osoba na tym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do Dyrektora Marketingu.
Głównym jej zadaniem będzie współtworzenie strategii komunikacji marketingowej, w szczególności z wykorzystaniem kampanii internetowych.
Opis stanowiska / Job description:
- Współtworzenie strategii komunikacji marketingowej, głównie kampanii onlinowych (media społecznościowe, SEM/ SEO, fora internetowe),
- Planowanie, tworzenie, zarządzanie i koordynowanie działań ATL i BTL
- Współpraca z działem marketingu produktowego, sprzedaży, kierownikiem PR, agencjami zewnętrznymi (agencje kreatywne, eventowe, domy mediowe),
- Koordynacja działań z zakresu komunikacji marketingowej celem znalezienia synergii pomiędzy jej poszczególnymi obszarami,
- Przygotowywanie i analiza raportów oraz interpretowanie danych wewnętrznych i zewnętrznych,
- Analiza i ocena wyników działań (ocena efektywności promocji).
- Stworzenie i nadzór nad systemem relacji z klientami CRM w zakresie komunikacji marketingowej (newsletter, programy lojalnościowe),
- Administracja stronami www.
- Planowanie, tworzenie, zarządzanie i koordynowanie działań ATL i BTL
- Współpraca z działem marketingu produktowego, sprzedaży, kierownikiem PR, agencjami zewnętrznymi (agencje kreatywne, eventowe, domy mediowe),
- Koordynacja działań z zakresu komunikacji marketingowej celem znalezienia synergii pomiędzy jej poszczególnymi obszarami,
- Przygotowywanie i analiza raportów oraz interpretowanie danych wewnętrznych i zewnętrznych,
- Analiza i ocena wyników działań (ocena efektywności promocji).
- Stworzenie i nadzór nad systemem relacji z klientami CRM w zakresie komunikacji marketingowej (newsletter, programy lojalnościowe),
- Administracja stronami www.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (zarządzanie stronami internetowymi, prowadzenie kampanii w Internecie),
- Znajomość narzędzi marketingowych w kanałach social media,
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność zarządzania priorytetami,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność pracy w zespole oraz zdolności organizacyjne.
- Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (zarządzanie stronami internetowymi, prowadzenie kampanii w Internecie),
- Znajomość narzędzi marketingowych w kanałach social media,
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność zarządzania priorytetami,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność pracy w zespole oraz zdolności organizacyjne.
Jak aplikować / How to apply: