zarządzanie poszczególnymi procesami w łańcuchu dostaw, nadzór nad prowadzonymi projektami z zakresu łańcucha dostaw, odpowiedzialność za optymalizacje poziomu stanów magazynowych, zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów, organizacja i optymalizacja procesów logistycznych,...
nadzór technologiczny nad procesem produkcyjnym, dokonywanie usprawnień oraz wprowadzanie innowacji w obszarze procesu produkcji, wprowadzanie krótko i długofalowych rozwiązań dla problemów technologicznych, tworzenie i wdrażanie procedur operacyjnych zgodnie ze standardami WCM, IATF 16949,...
bieżąca współpraca z Klientami na podległym terenie handlowym, pozyskiwanie nowych Klientów detalicznych na podległym obszarze, przygotowywanie oraz negocjowanie umów handlowych, realizowanie powierzonych planów handlowych, zbieranie informacji rynkowych o cenach i działaniach handlowych...
bieżąca współpraca z managerami w zakresie ustalania potrzeb rekrutacyjnych oraz planowanie i realizacja działań w projektach, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji, zarządzanie nowoczesnymi kanałami pozyskiwania kandydatów, współpraca w zakresie adaptacji nowych...
koordynowanie procesu tworzenia dokumentacji cen transferowych dla Spółki, monitorowanie procesu tworzenia dokumentacji cen transferowych dla spółek należących do Grupy Kapitałowej, sporządzanie rozliczeń podatkowych oraz deklaracji podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami...
sporządzanie raportów i analiz finansowych, współtworzenie i monitorowanie wykonania budżetu w organizacji, definiowanie, rozwijanie i utrzymywanie modeli finansowych, projektowanie, wdrażanie narzędzi i procesów usprawniających pozyskiwanie i analizę danych, sporządzanie raportów oraz...
bezpośredni kontakt z Klientem, w tym reklamacje, spotkania, certyfikacje, kontrole itp., analiza informacji od Klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez Klienta, opracowywanie, aktualizacja i modyfikacja planów kontroli, audytowanie...
bezpośredni kontakt z Klientem, w tym reklamacje, spotkania, certyfikacje, kontrole itp., analiza informacji od Klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez Klienta, opracowywanie, aktualizacja i modyfikacja planów kontroli, audytowanie...
bezpośredni kontakt z Klientem, w tym reklamacje, spotkania, certyfikacje, kontrole itp., analiza informacji od Klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez Klienta, opracowywanie, aktualizacja i modyfikacja planów kontroli, audytowanie...
organizacja i zarządzanie procesami logistycznymi w firmie (zamówienia, transport, magazyny), nadzór nad logistyką krajową i zagraniczną, koordynowanie dostaw z zagranicy – import towarów z Europy Zachodniej, nadzór nad wysyłką towarów do magazynów krajowych, usprawnianie procesów...