Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Zobacz więcej ofert pracy

Supply Chain Manager

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
podkarpackie, woj. podkarpackie
praca stacjonarna
2454 dni temu
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Supply Chain Manager
Miejsce pracy: woj. podkarpackie
Nr ref.: K/SCH/AP
Zadania:
  • zarządzanie poszczególnymi procesami w łańcuchu dostaw,
  • nadzór nad prowadzonymi projektami z zakresu łańcucha dostaw,
  • odpowiedzialność za optymalizacje poziomu stanów magazynowych,
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
  • organizacja i optymalizacja procesów logistycznych, wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych, opracowanie procedur i wskaźników KPI,
  • koordynacja procesów logistycznych wewnętrznych i zewnętrznych,
  • zapewnienie obsługi logistycznej oraz ciągłości dostaw dla Klientów,
  • zapewnianie właściwych stanów magazynowych, kontrola zapasów i wskaźników rotacji magazynowej,
  • kontrola kosztów transportów,
  • kontrola realizacji umowy.
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia wyższe techniczne,
  • zaangażowania w realizację zadań i odporność na stres,
  • wysoko rozwinięta umiejętność analizy danych
  • bardzo dobra organizacja pracy i wysoka orientacja na cel,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w międzynarodowej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W aplikacji prosimy zawrzeć wybrane zgody:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K z siedzibą w Katowicach (40-035) przy ul. Jagiellońska 6/8 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.
Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Mam prawo do uzyskania informacji o podmiotach, którym moje dane osobowe zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.
Wpis KRAZ: 8162
 

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.