realizacja zakupów komponentów w ramach materiałów bezpośrednio produkcyjnych, zarządzanie bazą dostawców oraz zapewnienie ich konkurencyjności, analiza rynku i kosztów materiałów, negocjacje cenowe z dostawcami, tworzenie raportów i analiz związanych z gospodarką produktową;...
projektowanie, optymalizacja i prowadzenie procesu montażu m.in. w związku z powiększaniem obszaru montażu i instalacją dodatkowych maszyn, transferem linii technologicznych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego, zgłaszanie i wdrażanie usprawnień procesu, prowadzenie...
zarządzanie podległym zespołem w dziale OTC/AR (w tym motywowanie, rozwój pracowników, delegowanie i egzekwowanie obowiązków), rozwiązywanie pojawiających się problemów w zespole i z Klientem, stały kontakt w języku niemieckim, udział w projektach związanych z ciągłym usprawnianiem...
stały kontakt z Klientami w języku niemieckim, weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej, księgowanie faktur zgodnie z procedurami i wymaganiami Klienta, procesowanie dokumentów finansowych w odpowiednim czasie, przygotowanie raportów finansowych.
praca w obszarze procesów AP, AR lub GL, czynności dotyczące księgowania dokumentów, kontakt z klientami, również w języku niemieckim, monitorowanie terminów płatności, tworzenie raportów i sprawozdań finansowych, udział w zamknięciu miesiąca.
projektowanie narzedzi oraz linii technologicznych, wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej zgodnie z wymaganiami klienta, współpraca z zagranicznymi zespołami, wskazanie metod optymalizacji proejktów.
stały kontakt z Klientami w języku włoskim, weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej, księgowanie faktur zgodnie z procedurami i wymaganiami Klienta, procesowanie dokumentów finansowych w odpowiednim czasie, przygotowanie raportów finansowych.
praca w obszarze zobowiązań (AP), należności (AR) lub księgi głównej (GL), weryfikacja, ewidencja, raportowanie dokumentów księgowych, kontakt z klientami w języku włoskim w celu rozwiązania bieżących problemów.
tworzenie raportów w języku angielskim, efektywne przetwarzanie danych w systemach firmowych, sporządzanie analiz na podstawie dostępnych danych, prowadzenie dokumentacji branżowej, efektywne komunikowanie się wewnątrz zespołu jak i z Klientami.
kontakt z klientem polegający m.in na omawianiu wskaźników jakościowych, odpowiadaniu na reklamacje, koordynacja procesu reklamacyjnego, zapewnienie działań korygujących, nadzór nad oprzyrządowaniem służącym do kontroli jakości, analiza jakościowa produktów wytworzonych dla klienta,...