Responsibilities: customer support in the ongoing use of the benefit platform or internet application, daily contact with the client, everyday work with Excel, quick resolution of emerging problems and faults, updating data in the system and checking their correctness..
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1207 dni
Obowiązki: koordynacja działań digital i e-commerce w nowoczesnych kanałach B2C i B2B2C w regionie EMEA, zarządzanie wskaźnikami w zakresie marketingu cyfrowego dla regionu EMEA, wdrażanie platform e-commerce oraz innych działań cyfrowych, a także tworzenie i optymalizacja procesów,...
Obowiązki: rozwijanie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących efektywność i jakość procesu produkcji, praca przy nowych uruchomieniach jako członek zespołu projektowego, identyfikowanie i eliminowanie bieżących problemów dotyczących procesu produkcji, aktualizowanie dokumentacji...
Jak pracujemy? 8 godzin, między 8.00 a 19.00 – możesz rozpocząć o dowolnej godzinie między 8.00 a 11.00, hybrydowo – obecnie z uwagi na nasze bezpieczeństwo do odwołania pracujemy hybrydowo, czyli w wybrane dni pojawiamy się w naszych biurach w Katowicach i Wrocławiu, a w pozostałe...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1207 dni
Obowiązki: utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, przeprowadzanie szkoleń produktowych wśród klientów, dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów w sklepach, wspieranie partnerów w obszarze sprzedaży.
Obowiązki: obsługa rynku tradycyjnego oraz centrów ogrodniczych, poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży na rynku lokalnym zgodnie z założeniami sprzedaży - budowa sieci dystrybucji, wdrażanie i monitorowanie promocji handlowych, monitorowanie działań konkurencji, wprowadzanie nowości...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1209 dni
Obowiązki: diagnoza wymagań biznesowych klienta i identyfikacja priorytetów, analiza wykorzystania danych i propozycja makiety, propozycja zmian i nowych funkcjonalności, wsparcie zespołu programistów podczas budowy i modyfikacji systemu, przygotowanie testów (opis przypadków i praca z...
W zależności od zespołu będziesz odpowiedzialny/-a za: wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych, sprawdzanie poprawności zgłoszeń lub zamówień, rozwiązywanie problemów przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur, kontakt z innymi oddziałami firmy, dodatkowe czynności związane z...
Obowiązki: przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja telefonicznych i mailowych zgłoszeń, zapewnienie wsparcia klientom, rozwiązywanie problemów przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur, kontakt z innymi zespołami. utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B
1213 dni
Obowiązki: aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad stałymi klientami firmy, pielęgnowanie kontaktów, budowanie relacji z klientem, sprzedaż produktów z aktualnej oferty, wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz poszukiwanie i poszerzanie możliwości sprzedażowych,...
Obowiązki: nadzorowanie infrastruktury zakładu (budynki, budowle, parkingi, place, drogi) oraz zapewnianie sprawności urządzeń i maszyn wraz z instalacjami budynkowymi, zarządzanie pracą podległego zespołu, kontrola dokumentacji technicznej związanej z infrastrukturą zakładu...
Zakres obowiązków: weryfikacja i analiza faktur zakupowych i sprzedażowych, monitorowanie duplikatu faktur i wykrywanie wszelkich rozbieżności, przygotowywanie oraz wykonywanie przelewów bankowych oraz monitorowanie płatności, sprawdzanie ewentualnych niezgodności i wyjaśnianie...
Obowiązki: Prowadzenie spotkań FMEA, tworzenie PFMEA dla nowych produktów. Szkolenie z metodologii FMEA; Ciągłe doskonalenie procesu PFMEA w celu poprawy i ujednolicenia procesów wytwarzania. Kontakt z klientem w celu przeglądu statusu PFMEA. Współpraca z innymi działami, w celu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1214 dni
Obowiązki: wsparcie klienta w obsłudze aplikacji specjalistycznej, przygotowywanie właściwej dokumentacji i wniosków, prowadzenie rejestrów, tłumaczenia dokumentów, współpraca z jednostkami w firmie oraz dostawcami wewnętrznymi.