Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym: przygotowywanie projektów aktów prawnych; analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
Arche Consulting is created by people passionate about their careers, combining their knowledge and experience gained through many years of practice in the conduct of recruitment, consulting and training projects for diverse companies, in terms of both size and capital. The fusion of our experience and passion to act allows us to efficiently support the companies in recruiting employees and to help candidates to find an appropriate employment.
Administration Specialist with German
Location: Wrocław
Ref. no: AS/WRO/KW/PRACA
Responsibilities:
customer support in the ongoing use of the benefit platform or internet application,
daily contact with the client,
everyday work with Excel,
quick resolution of emerging problems and faults,
updating data in the system and checking their correctness..
Requirements:
communicative knowledge of the German language,
knowledge of English- minimum level of B1,
good knowledge of MSOffice, including MsExcel,
free use of various internet sources,
good communication skills and attention to detail.
Benefits:
stable employment based on a full-time employment contract,
work in a global organization developing services for a world leader in the field of technology,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym: przygotowywanie projektów aktów prawnych; analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...