monitoring interakcji z Klientami oraz analizę w celu określenia obszarów do poprawy w zakresie jakości obsługi definiowanie wymagań w zakresie raportów jakościowych i ilościowych, wyników monitoringów oraz opracowywanie zestawień na potrzeby zarządcze identyfikowanie przyczyn...
opracowanie i prezentowanie nowych rozwiązań oraz modeli biznesowych powoływanie i prowadzenie inicjatyw pomiędzy różnymi działami w oparciu o strategię Orange Polska kreowanie długoterminowej strategii kanałów sprzedaży w oparciu o wskaźniki efektywnościowe i KPI strategiczne...
utrzymywanie wysokiego poziomu dostępności systemów i urządzeń w nadzorowanych sieciach i platformach usługowych, w zakresie technologii mobilnych (2G, 3G, 4G), VoIP i IPTV. obsługę alarmów, zdalne usuwanie awarii i uszkodzeń; minimalizację skutków awarii oraz działania prewencyjne;...
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach związanych z budową sieci FTTH; pomoc w zarządzaniu niezbędną dokumentacją; wsparcie działu w bieżących działaniach;
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
realizowanie procesów sprzedaży i utrzymania w telecentrach, w ruchu przychodzącym do klientów segmentów B2C i SOHO monitorowanie efektywności kampanii i podejmowanie działań zwiększających skuteczność sprzedaży wdrażanie, nadzorowanie i egzekwowanie rutyn sprzedażowych (m. in....
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
organizację stanowisk pracy dla nowych pracowników; analizę raportów wysyłanych przez Regionalnych Kierowników Sprzedaży; organizację konferencji regionalnych oraz spotkań operacyjnych regionu;
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange edukowanie klientów z zakresu nowych technologii stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym