Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika |
Orange Polska S.A.; Warszawa- utrzymywanie wysokiego poziomu dostępności systemów i urządzeń w nadzorowanych sieciach i platformach usługowych, w zakresie technologii mobilnych (2G, 3G, 4G), VoIP i IPTV.
- obsługę alarmów, zdalne usuwanie awarii i uszkodzeń;
- minimalizację skutków awarii oraz działania prewencyjne
- operacyjne zarządzanie procesem usuwania uszkodzeń i awarii w nadzorowanych sieciach
- dystrybucję informacji o stanie sieci
- pracę w międzynarodowej organizacji
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów: telekomunikacja, informatyka
- minimum teoretyczna znajomość architektury i protokołów sieci mobilnych (GSM,UMTS,LTE) i VoIP (SIP,IMS)
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej w j. polskim i angielskim
- umiejętność wyszukiwania informacji
- znajomość języka hiszpańskiego – mile widziana
- umiejętność rozwiązywania problemów
- możliwości udziału w ciekawych projektach zawodowych
- przyjaznej atmosfery pracy
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.