umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika |
-
realizowanie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych oraz zarządzanie kampaniami sprzedażowymi
-
wyszukiwanie, kreowanie i zarządzanie akcjami sprzedażowymi skierowanymi do klientów operatorów alternatywnych (bazy zewnętrzne)
-
wypracowywanie innowacyjnych koncepcji sprzedażowych
-
prowadzenie analiz wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu poprawę procesów sprzedażowych
-
tworzenie standardów pracy ukierunkowanych na czynniki jakościowe i ilościowe
-
przygotowywanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
-
umiejętność nawiązywania oraz budowania długofalowych relacji z Partnerami Biznesowymi w zakresie kampanii telefonicznych
-
doświadczenie w wykonywaniu analiz marketingowych i sprzedażowych – umiejętność pracy „na liczbach”
-
skuteczność w realizacji celów oraz konsekwencja w działaniu
-
dokładność i dbałość o szczegóły
-
min. średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego
-
prawo jazdy kat. B
-
udziału w ciekawych kreatywnych projektach
-
samodzielnej organizacji pracy
-
możliwości zdobycia dodatkowego doświadczenia
-
prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
-
pracy w międzynarodowym środowisku
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.