Głównym profilem działalności Grupy Kapitałowej WIELTON jest produkcja naczep, przyczep i zabudów na samochody ciężarowe oraz ich sprzedaż. Działalność Grupy Kapitałowej prowadzona jest przede wszystkim za pośrednictwem jednostki dominującej WIELTON S.A., pełniącej rolę koordynatora działalności podmiotów zależnych, które zajmują się wyłącznie sprzedażą produktów Spółki oraz prowadzeniem działań marketingowych i reklamowych Emitenta na rynkach Rosji i Ukrainy.
Główne obowiązki: nadzór nad technologią przygotowania powierzchni i malowania KTL; monitorowanie procesu przygotowania powierzchni i malowania KTL; tworzenie dokumentacji technicznej i procesowej, instrukcji, procedur; nadzór nad oczyszczalnią ścieków; weryfikacja wyrobów pod kątem...
Główne obowiązki: obsługa stanowiska do badań cało pojazdowego pod względem ustawienia i nadzoru nad jego pracą; tworzenie raportów w oparciu o otrzymane wyniki z badań; nadzór nad stanem technicznym stanowiska; przygotowanie instalacji pomiarowej na badanym produkcie; współpraca z...
Główne obowiązki: planowanie, uruchamianie i koordynowanie zleceń produkcyjnych; nadzór nad realizacją planów produkcji; raportowanie stopnia wykonania założonego planu; bieżąca korekta założeń produkcyjnych; sprawdzanie dostępności materiałów i półfabrykatów do zleceń...
Główne obowiązki: zarządzanie działem marketingu operacyjnego; tworzenie budżetu marketingowego, analiza i kontrola kosztów; współtworzenie i realizacja strategii marketingowej; raportowanie do dyrektora marketingu; analiza efektywności prowadzonych działań; organizacja eventów, imprez...
Główne zadania: wsparcie kadry kierowniczej oraz inżynierów w bieżących zadaniach; zapoznanie się z procesami występującymi w działach technicznych; zapoznanie z dokumentacją homologacyjną, konstrukcyjną, technologiczną; tworzenie Instrukcji obsługi pojazdów zgodnie z wymogami...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: przedstawianie rekomendacji dotyczących rozwoju sieci serwisowej w danych regionach; identyfikacja i ocena potencjalnych nowych partnerów serwisowych; nadzorowanie procesu otwierania nowych punktów serwisowych; przeprowadzenie regularnych audytów stacji serwisowych;...
Główne obowiązki: bezpośredni kontakt z siecią handlową w ramach obsługi zapytań produktowych i technicznych; opracowywanie oraz wprowadzanie zmian: w ofertach handlowych, cennikach oraz konfiguratorze produktowym; opracowywanie informacji produktowej oraz materiałów szkoleniowych;...
Główne obowiązki: nadzór nad technologią przygotowania powierzchni i malowania KTL; monitorowanie procesu przygotowania powierzchni i malowania KTL; tworzenie dokumentacji technicznej i procesowej, instrukcji, procedur; nadzór nad oczyszczalnią ścieków; weryfikacja wyrobów pod kątem...
Główne obowiązki: ocena dokumentacji konstrukcyjnej pod kątem możliwości wytwórczych; opracowywanie procesów technologicznych i dokumentacji; normowanie czasu pracy; przygotowywanie dokumentacji technologicznej do produkcji; wyznaczanie niezbędnych narzędzi i urządzeń; nadzór...
Główne obowiązki: obsługa stanowiska do badań cało pojazdowego pod względem ustawienia i nadzoru nad jego pracą; tworzenie raportów w oparciu o otrzymane wyniki z badań; nadzór nad stanem technicznym stanowiska; przygotowanie instalacji pomiarowej na badanym produkcie; współpraca z...
Główne obowiązki: stworzenie średnioterminowej strategii produktowej; nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem oraz ustalenie dla niego planu rozwoju; współtworzenie planów marketingowych oraz strategii marketingowej produktu; rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów...
Główne obowiązki: tworzenie, weryfikacja i nadzór nad dokumentacją techniczną i pracami konstrukcyjnymi; rozwój i modernizacja procesów projektowych; rejestrowanie i nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji; obserwacja i kontrola aktualnie stosowanych procesów technologicznych, praca...
Główne obowiązki: planowanie, uruchamianie i koordynowanie zleceń produkcyjnych; nadzór nad realizacją planów produkcji; raportowanie stopnia wykonania założonego planu; bieżąca korekta założeń produkcyjnych; sprawdzanie dostępności materiałów i półfabrykatów do zleceń...
Główne obowiązki: przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych; obsługa transakcji handlowych (zamówienie – zlecenie – fakturowanie) sporządzanie raportów; praca w programie CRM;