Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1600 pracowników, natomiast w ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje ponad 2600 osób. Portfolio firmy to 18 rodzin produktowych, dostępnych w kilkuset konfiguracjach. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 75 000 pojazdów. Grupa Wielton posiada trzy zakłady produkcyjne: w Polsce, Francji i Niemczech, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Otwarte w 2016 roku Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w Polsce i drugą w Europie stację do całopojazdowego badania wytrzymałościowego produkowanych naczep.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy tworzy wyzwanie, a jednocześnie satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- przedstawianie rekomendacji dotyczących rozwoju sieci serwisowej w danych regionach
- identyfikacja i ocena potencjalnych nowych partnerów serwisowych
- nadzorowanie procesu otwierania nowych punktów serwisowych
- przeprowadzenie regularnych audytów stacji serwisowych
- monitorowanie oraz analizowanie informacji na temat działań konkurencji i trendów rynkowych
- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby działu gwarancji oraz części zamiennych
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami
- przeprowadzanie szkoleń w punktach serwisowych
- współpraca z innymi działami firmy podczas realizacji projektów
- współpraca z Dyrektorami Regionalnymi
- współpraca oraz nawiązywanie dobrych relacji z klientami VIP
- wykształcenie średnie - techniczne
- dobra znajomość języka angielskiego (inny język mile widziany)
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale handlowym
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość branży motoryzacyjnej
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- mile widziana, znajomość zagadnień technologicznych i produkcyjnych
- samodzielność i zaangażowanie
- prawo jazdy kat. B.
- pracę w firmie, która jest liderem w swojej branży
- rozwój zawodowy, uczestnictwo w nowych projektach
- udział w szkoleniach, w tym językowych
- wsparcie w rozwoju zawodowym osób niepełnosprawnych