Głównym profilem działalności Grupy Kapitałowej WIELTON jest produkcja naczep, przyczep i zabudów na samochody ciężarowe oraz ich sprzedaż. Działalność Grupy Kapitałowej prowadzona jest przede wszystkim za pośrednictwem jednostki dominującej WIELTON S.A., pełniącej rolę koordynatora działalności podmiotów zależnych, które zajmują się wyłącznie sprzedażą produktów Spółki oraz prowadzeniem działań marketingowych i reklamowych Emitenta na rynkach Rosji i Ukrainy.
Główne obowiązki: zarządzanie działem marketingu operacyjnego; tworzenie budżetu marketingowego, analiza i kontrola kosztów; współtworzenie i realizacja strategii marketingowej; raportowanie do dyrektora marketingu; analiza efektywności prowadzonych działań; organizacja eventów, imprez...
Główne obowiązki: wsparcie przełożonego w zarządzaniu przypisanym rynkiem oraz w codziennych działaniach; przygotowywanie analiz rynkowych, biznes planów i planów działań; zarządzanie raportowaniem pomiędzy centralą firmy a regionem; wsparcie obsługiwanych rynków w komunikacji z...
Główne obowiązki: zarządzanie działem marketingu operacyjnego; tworzenie budżetu marketingowego, analiza i kontrola kosztów; współtworzenie i realizacja strategii marketingowej; raportowanie do dyrektora marketingu; analiza efektywności prowadzonych działań; organizacja eventów, imprez...
Główne obowiązki: tworzenie, weryfikacja i nadzór nad dokumentacją techniczną i pracami konstrukcyjnymi; rozwój i modernizacja procesów projektowych; rejestrowanie i nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji; obserwacja i kontrola aktualnie stosowanych procesów technologicznych, praca...
Główne obowiązki: uczestnictwo w modernizacji maszyn; wykonywanie prac inwestycjach; praca w zespole w utrzymującym maszyny i instalacje w sprawności technicznej; praca ze sterownikami PLC;
Główne obowiązki: obsługa stanowiska do badań cało pojazdowego pod względem ustawienia i nadzoru nad jego pracą; tworzenie raportów w oparciu o otrzymane wyniki z badań; nadzór nad stanem technicznym stanowiska; przygotowanie instalacji pomiarowej na badanym produkcie; współpraca z...
Główne obowiązki: sprzedaż części zamiennych; nawiązywanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy; posprzedażowa obsługa klientów; współpraca z dostawcami części zamiennych; organizacja działań reklamowych i marketingowych; prace administracyjne; nadzór nad...
Główne obowiązki: zarządzanie stanem technicznym maszyn; wykonywanie planów prewencyjnych oraz przeglądów maszyn; nadzór nad nowymi pracownikami wydziału produkcji; wdrażanie usprawnień w procesie produkcyjnym; wspieranie rozwoju pracowników; optymalizowanie procesów produkcyjnych;...
Główne obowiązki: zarządzanie działem marketingu operacyjnego; tworzenie budżetu marketingowego, analiza i kontrola kosztów; współtworzenie i realizacja strategii marketingowej; raportowanie do dyrektora marketingu; analiza efektywności prowadzonych działań; organizacja eventów, imprez...
Główne zadania: uzupełnianie brakujących opisów w konfiguratorze produktowym; aktualizacja danych w ofertach i cennikach handlowych; wykonywanie bieżących zadań administracyjnych; wykonywanie tłumaczeń w języku angielskim;
Główne obowiązki: wsparcie przełożonego w zarządzaniu przypisanym rynkiem oraz w codziennych działaniach; przygotowywanie analiz rynkowych, biznes planów i planów działań; zarządzanie raportowaniem pomiędzy centralą firmy a regionem; wsparcie obsługiwanych rynków w komunikacji z...
Główne obowiązki: kontrola jakości wyrobów, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami; prowadzenie dokumentacji związanej z jakością produkcji; proponowanie usprawnień, udział we wdrażaniu zmian w kierunku poprawy jakości produktów; współpraca z działem produkcji oraz...
Główne obowiązki: tworzenie, weryfikacja i nadzór nad dokumentacją techniczną i pracami konstrukcyjnymi; rozwój i modernizacja procesów projektowych; rejestrowanie i nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji; obserwacja i kontrola aktualnie stosowanych procesów technologicznych, praca...
Główne obowiązki: sprzedaż części zamiennych; nawiązywanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy; posprzedażowa obsługa klientów; współpraca z dostawcami części zamiennych; organizacja działań reklamowych i marketingowych; prace administracyjne; nadzór nad...