Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
OCZEKUJEMY OD KANDYDATÓW: posiadających status studenta min. III roku ze znajomością pakietu MS Office, w tym MS Excel, umiejętności pracy w zespole (wierzymy, że budowanie relacji jest najważniejsze w biznesie!), zdolności analitycznego myślenia.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNy ZA: świadczenie wsparcia dla technologii i systemów w Banku, bieżącą obsługę, koordynację i eskalację incydentów w obszarze infrastruktury IT, raportowanie stanu usług i incydentów IT oraz innych danych, współpracę z firmami zewnętrznymi podczas...
Będziesz odpowiedzialny za: zapewnienie wsparcia w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio, diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników, udzielanie...
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: współpracę z operatorami sieci komórkowych w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych w oparciu o zawarte umowy, przekazywanie telefonów komórkowych, wymienianie oraz aktywacja kart SIM, sporządzanie umów i protokołów...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: realizację planów sprzedażowych podległej Placówki, planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Placówki, rekrutacje i coaching Pracowników; koordynowanie i aktywne wspieranie procesu sprzedaży produktów bankowych na rzecz Klientów, realizację...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: telefoniczne wsparcie Klientów zgodnie z naszymi zasadami, wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów.