Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
- pracować w fantastycznej atmosferze,
- utrzymać równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym,
- ciągle się rozwijać,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny),
- realizować pasjonujące projekty,
- rozwijać się w zakresie technologii związanych ze świadczeniem usług IT,
- być członkiem zespołu, na który zawsze możesz liczyć!
- zapewnienie wsparcia w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio,
- diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników,
- udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
- przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy w Centrali oraz na potrzeby uruchamiania oddziałów Banku w całej Polsce,
- instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych,
- zarządzanie licencjami w Banku.
- preferowane wykształcenie wyższe związane z informatyką,
- biegłą znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows,
- biegłą znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
- podstawową znajomość funkcjonowania sieci lokalnych, zagadnień z zakresu sieci LAN i WAN,
- umiejętność instalacji, obsługi, konfiguracji sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
- umiejętność diagnozowana i usuwania podstawowych awarii sprzętu komputerowego użytkownika końcowego,
- doświadczenie w budowaniu standardów i dokumentacji dotyczącej oprogramowania,
- prawo jazdy kat. B.
- doświadczenie w dziale wsparcia użytkownika,
- znajomość platformy MacOS X i urządzeń Apple.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.