Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
- samodzielnie realizować innowacyjne projekty,
- współtworzyć polską bankowość,
- budować rynkowe doświadczenie,
- zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- wykorzystywać własną inicjatywę,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny).
- świadczenie wsparcia dla technologii i systemów w Banku,
- bieżącą obsługę, koordynację i eskalację incydentów w obszarze infrastruktury IT,
- raportowanie stanu usług i incydentów IT oraz innych danych,
- współpracę z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów,
- aktywny rozwój i wdrażanie automatyzacji rozwiązań dla incydentów IT,
- tworzenie, rozwój i utrzymywanie narzędzi do obsługi procesów:
- zarządzania incydentami,
- zarządzania wiedzą,
- zarządzanie katalogiem usług,
- proaktywne monitorowanie systemów IT Banku i reagowanie zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami,
- pracę w ramach zespołów odtworzeniowych zgodnie z procedurą planów awaryjnych.
- ma wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja, kierunki techniczne) lub jest w trakcie studiów,
- posiada wiedzę informatyczną w zakresie:
- systemów operacyjnych rodziny Windows,
- usług sieciowych LAN, WAN, VPN,
- zagadnień związanych z AD, LDAP,
- pakietu biurowego MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- ma doświadczenie we wspieraniu usług IT oraz użytkowników końcowych (mile widziane),
- zna podstawy ITIL (mile widziane),
- opanowała język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej oraz komunikację z dostawcami sprzętu i oprogramowania (mile widziane).
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.