Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, wdrażanie nowych pracowników, koordynowanie i wsparcie pracy zespołu sprzedażowego.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: sporządzanie wycen i parametryzację modeli wyceny instrumentów finansowych, kontrolę operacji skarbowych, opracowywanie analiz i raportów informacji zarządczej, wdrażanie modeli ryzyka płynności oraz rynkowego, tworzenie narzędzi optymalizujących proces raportowania.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: wykonywanie analiz ad-hoc i wydawanie rekomendacji biznesowych na podstawie ich wyników, interpretacje, wizualizacje i raportowanie danych, budowę i walidacje modeli wspierających ocenę kredytową klienta, modele oceny zdolności kredytowej, antyfraudowe i...
Będziesz odpowiedzialny za: generowanie danych z hurtowni danych na bieżące potrzeby Departamentu oraz Pionu Rozwoju Biznesu i Sprzedaży; przygotowywanie raportów zarządczych i operacyjnych cyklicznych i ad hoc; analizę zachowań klientów i udział w opracowywaniu segmentacji klientów...
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: naliczanie wynagrodzeń z tyt. umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, rozliczanie zajęć komorniczych, naliczanie wynagrodzeń/zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich itp., prawidłowe rozliczanie godzin nadliczbowych, ekwiwalentów za urlop,...
Będziesz odpowiedzialny za: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: budowanie i utrzymywanie tabel analitycznych, aktywną współpracę przy budowaniu raportów i analiz, współpracę z zespołem w zakresie utrzymywania spójności danych.