Profesjonalna obsługa firm w ramach outsourcingu oraz outsourcingu personalnego. Naszą misją jest przejmowanie kompleksowej obsługi poszczególnych segmentów przedsięwzięć naszych Klientów, od obsługi personalnej po pełne przejęcie odpowiedzialności za poszczególne działy. Zatrudniamy doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów będących w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat / część etatu
1109 dni
Stawiasz na rozwój zawodowy, lubisz pracę z ludźmi i wyzwania ? Dołącz do naszej zgranej paczki! Będziesz odpowiedzialny za: telefoniczną obsługa klienta w ruchu przychodzącym udzielanie informacji o produktach i usługach Firmy dbałość o bardzo dobry wizerunek Firmy wprowadzanie danych,...
Zakres obowiązków: Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora, Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności, Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,...
JESTEŚ OSOBĄ OTWARTĄ I GOTOWĄ NA: kontakt z obecnymi klientami sieci; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach oraz rynku telekomunikacyjnym; aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych (kluczowy dla sieci produkt – Światłowód)...
Zakres obowiązków: Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora, Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności, Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odbiór połączeń od klientów - ruch tylko i wyłącznie przychodzący, obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, pomoc przez telefon klientom posiadającym usługi stacjonarne i mobilne (TV, internet), aktywna sprzedaż, dbanie o pozytywny wizerunek marki.
Zakres zadań: Wystawianie dokumentów rozliczeniowych, weryfikacja ich poprawności, dokonywanie opisu i przekazywanie do kontrahentów oraz COK w celu ujęcia w Księgach Spółki. Prowadzenie postępowań reklamacyjnych z Klientami w celu wyjaśnienia rozbieżności w danych zawartych w...
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu 17a Jeżeli chcesz dać sobie szansę na zdobycie unikatowego doświadczenia zawodowego, które będzie dla Ciebie świetnym początkiem, bądź kontynuacją kariery w branży finansowej, nie czekaj tylko dołącz do nas!
W zakres obowiązków wchodzi: Samodzielna organizacja kilkunastu eventów rocznie: konferencje, webinaria, kongresy; Tworzenie materiałów, raportów sponsorskich; Przygotowanie mailingów (system SARE), wprowadzanie treści na stronę internetową; Kontakty z partnerami, prelegentami,...
Zakres zadań: Wystawianie dokumentów rozliczeniowych, weryfikacja ich poprawności, dokonywanie opisu i przekazywanie do kontrahentów oraz COK w celu ujęcia w Księgach Spółki. Prowadzenie postępowań reklamacyjnych z Klientami w celu wyjaśnienia rozbieżności w danych zawartych w...
Zadania: Procesowanie i nadzór w systemach IT uszkodzeń/awarii prac planowych zgłaszanych z infolinii do służb technicznych w zakresie usług, Przyjmowanie zleceń, weryfikacja, dystrybucja do Partnerów Zewnętrznych oraz innych jednostek, Analizowanie informacji zwrotnych pod kątem...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1251 dni
Główne obowiązki Prowadzenie projektów budowy infrastruktury telekomunikacyjnej w obszarze sieci stacjonarnej. Nadzór nad harmonogramem, zakresem rzeczowym i finansowym prowadzonych projektów. Koordynacja prac projektowych. Komunikacja z firmami partnerskimi w zakresie zleconych prac....
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klienta w ruchu przychodzącym udzielanie informacji o produktach i usługach Firmy dbałość o bardzo dobry wizerunek Firmy wprowadzanie danych, zamówień i zleceń do systemu;
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klienta w ruchu przychodzącym udzielanie informacji o produktach i usługach Firmy dbałość o bardzo dobry wizerunek Firmy wprowadzanie danych, zamówień i zleceń do systemu;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odbiór połączeń od klientów - ruch tylko i wyłącznie przychodzący, obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, pomoc przez telefon klientom posiadającym usługi stacjonarne i mobilne (TV, internet), wychodzenie z tzw. inicjatywą sprzedażową (dosprzedaż usług),...