O POS Group
Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony Zespół, który czerpie inspiracje z własnych doświadczeń oraz stałej obserwacji potrzeb współczesnego biznesu.
Aktualnie dla naszego kluczowego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. organizacji eventów
Miejsce pracy: Warszawa
W zakres obowiązków wchodzi:
- Samodzielna organizacja kilkunastu eventów rocznie: konferencje, webinaria, kongresy;
- Tworzenie materiałów, raportów sponsorskich;
- Przygotowanie mailingów (system SARE), wprowadzanie treści na stronę internetową;
- Kontakty z partnerami, prelegentami, podwykonawcami, uczestnikami.
Oferujemy:
- Pracę pełną wyzwań w małej organizacji o niepowtarzalnym klimacie;
- Dołączenie do zgranego zespołu, który ceni sobie dobrą, energiczną atmosferę współpracy;
- Warunki do samorealizacji i możliwości rozwoju;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz udział w konferencjach.
Oczekujemy:
- Umiejętność zarządzania swoją pracą oraz przebiegiem procesu, dokładności i zdyscyplinowania;
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych;
- Wewnętrznej motywacji do pracy i chęci rozwoju;
- Uśmiechu, energii i otwartości.