O POS Group
Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony Zespół, który czerpie inspiracje z własnych doświadczeń oraz stałej obserwacji potrzeb współczesnego biznesu.
Aktualnie w związku z dynamicznych rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- odbiór połączeń od klientów - ruch tylko i wyłącznie przychodzący,
- obsługa klientów indywidualnych i biznesowych,
- pomoc przez telefon klientom posiadającym usługi stacjonarne i mobilne (TV, internet),
- wychodzenie z tzw. inicjatywą sprzedażową (dosprzedaż usług),
- dbanie o pozytywny wizerunek marki.
CZEGO OCZEKUJEMY?
- że Twoim atutem jest dokonała komunikatywność,
- że sprawnie posługujesz się komputerem i urządzeniami mobilnymi,
- że lubisz pomagać innym i sprawia Ci to przyjemność,
- że masz czas, by pracować (dyspozycyjność również popołudniami, wieczorami oraz w weekendy),
- że jesteś zdecydowany na pracę i chcesz z nami związać się na dłuższy okres (umowa lojalnościowa na 9 miesięcy)
- że masz dar przekonywania, a Twoja pewność siebie i tego co mówisz pozwala osiągnąć Ci zamierzone efekty.
CO OFERUJEMY?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na minimum ¾ etatu
- szkolenie (płatne od 1 dnia w ramach umowy o pracę) oraz pracę w formie hybrydowej – część zdalnie, część stacjonarnie
- atrakcyjną premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów oraz premie sprzedażowe
- dofinansowanie do usług stacjonarnych i mobilnych Orange
- możliwość skorzystania z pakietu medycznego Allianz, ubezpieczenia grupowego PZU oraz karty MultiSport
- możliwość skorzystania z programu zaliczek pracowniczych - Symmetrical (możliwość wypłaty wypracowanego wynagrodzenia w dowolnym dniu miesiąca)
- dostęp do firmowej strefy licytacji z atrakcyjnymi nagrodami ( punkty do licytacji zbieracie poprzez przepracowane przez Was godziny, dyspozycyjność zgodna z grafikiem itp. )