O POS Group
Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony Zespół, który czerpie inspiracje z własnych doświadczeń oraz stałej obserwacji potrzeb współczesnego biznesu.
Do naszego Zespołu poszukujemy:
Asystent działu IT
Miejsce pracy: Olsztyn
Zadania:
- Procesowanie i nadzór w systemach IT uszkodzeń/awarii prac planowych zgłaszanych z infolinii do służb technicznych w zakresie usług,
- Przyjmowanie zleceń, weryfikacja, dystrybucja do Partnerów Zewnętrznych oraz innych jednostek,
- Analizowanie informacji zwrotnych pod kątem poprawności i przygotowywanie odpowiedzi przesyłanych do wystawcy zlecenia,
- Współpraca ze służbami technicznymi na terenie całego kraju w zakresie obsługi zadań, Monitorowanie postępu prac przy usuwaniu uszkodzeń/awariach/pracach planowych.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe zadania,
- Gotowość do pracy pod presją czasu,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - dodatkowy atut.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- Równoważny system czasu pracy (także w soboty i niedziele),
- Okres zatrudnienia: 06.2021 – 11.2021,
- Możliwość skorzystania z pakietu medycznego, ubezpieczenia grupowego oraz karty MultiSport,
- Dostęp do platformy językowej i indywidualnego konta pracowniczego.