Profil kandydata wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse i podobne) lub prawnicze - może być w trakcie; bardzo dobra znajomość MS Office; mile widziana wiedza z zakresu prawa pracy, w zakresie zasad prowadzenia akt osobowych; naliczania urlopów wypoczynkowych, wystawiania...
Czekamy na absolwentów / studentów studiów drugiego stopnia i studentów 3-go roku studiów pierwszego stopnia (preferowane kierunki informatyczne oraz marketing i zarządzanie) osoby zainteresowane marketingiem oraz informatyką o zdolnościach analitycznych, które: interesują się wdrażaniem...
Czekamy na: absolwentów lub studentów po 3. roku, bez względu na specjalizację i rodzaj uczelni osoby z dobrą znajomością pakietu MS Office (w szczególności programu PowerPoint). znajomość programów graficznych (pakiet Adobe, modelowanie 3D, itp.) jest mile widziana. osoby, które lubią...
Zakres obowiązków: analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji; udział w przeglądach podatkowych oraz przygotowywaniu kalkulacji i rozliczeń podatkowych; przygotowywanie projektów pism, porad oraz innej...
Role: preparation of consolidated group financial statements, communication with territory finance leads and teams, including shared service centers, relating to financial close, issues and deliverables, preparation of ad hock analysis and special projects, cooperation with internal and external...
(umowa na zastępstwo) Rola: Przygotowanie faktur oraz zestawień finansowych, organizację spotkań wyższej kadry menedżerskiej, organizację podróży służbowych, wypełnianie rejestrów czasu pracy, przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych, faktur dla klientów, przygotowywanie i...
Rola: przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji, bieżący kontakt z klientami oraz innymi zespołami w ramach PwC,...
Rola: prowadzenie bieżących analiz i raportowanie w zakresie incydentów SKD w biurach PwC; zapewnienie efektywnego funkcjonowania administracyjno-gospodarczego biur PwC; bieżąca współpraca z działami technicznymi, w tym nadzór nad konserwacją systemów bezpieczeństwa (CCTV, SKD, SWiN,...
Zakres obowiązków: wybrane zadania związane z zarządzaniem i inwentaryzacją powierzchni biurowej; rozliczanie obiegówek; weryfikowanie poprawności raportów związanych z pracą za granicą; kontrolowanie prawidłowości przebiegu istniejących procesów administracyjnych; zaopatrywanie biura...
Zakres obowiązków: bezpośrednia praca z klientami z Polski i zagranicy; nadzór merytoryczny nad projektami oraz dbanie o ekonomikę projektu; nadzorowanie pracy oraz rozwijanie mniej doświadczonych członków zespołu; analiza przepisów, interpretacji organów podatkowych oraz orzecznictwa w...
Rola: identyfikacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych dla poszczególnych linii biznesowych w ścisłej współpracy z business managerami, tworzenie i koordynowanie programów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi regionalnymi i globalnymi, badanie efektywności działań szkoleniowo-rozwojowych i...
Role: work in a regional team which coordinates finance function in almost 30 countries in Central & Eastern Europe, function in a multinational environment requiring strong cooperation within the team as well as with internal clients across organization, support management with statutory and...
Rola: Współtworzenie materiałów komunikacyjnych, Redagowanie krótkich tekstów; Wsparcie w tworzeniu newslettera wewnętrznego (zbieranie materiałów, skład mailingów) Moderowanie wewnętrznych kanałów komunikacji (intranet, ekrany) Tworzenie prostych grafik na potrzeby wewnętrzne...
Role: planning and executing change management and communication for non-technical projects. managing experienced professionals who exercise latitude and independence in assignments. applying change management methodologies, communication planning, organizational readiness assessment and stakeholder...
Role: planning and executing change management and communication for non-technical projects. applying change management methodologies, communication planning, organizational readiness assessment and stakeholder analyses. policy and strategy implementation for long-term results;