Zakres obowiązków:
- wybrane zadania związane z zarządzaniem i inwentaryzacją powierzchni biurowej
- rozliczanie obiegówek
- weryfikowanie poprawności raportów związanych z pracą za granicą
- kontrolowanie prawidłowości przebiegu istniejących procesów administracyjnych
- zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe
- wybrane prace administracyjne
Wymagania:
- bardzo dobra komunikacja
- umiejętność współpracy w zespole
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- samodzielność oraz doskonałe umiejętności organizacyjne
- język angielski na poziomie komunikatywnym
Oferta:
- praca w zgranym zespole :)
- możliwość rozwoju osobistego oraz ścieżki kariery
- elastyczne podejście do czasu wykonywanych zadań
- bogaty pakiet benefitów
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne