Rola Kompleksowa obsługa segmentu kontraktorów w spółkach grupy PwC w Polsce w zakresie procesu rozliczeń, w szczególności: Realizacji procesu fakturowania i rozliczeń wewnętrznych; Obsługi systemów finansowych i raportowych w części dedykowanej kontraktorom; Sporządzanie raportów...
Rola: identyfikacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych dla poszczególnych linii biznesowych w ścisłej współpracy z business managerami, tworzenie i koordynowanie programów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi regionalnymi i globalnymi, badanie efektywności działań szkoleniowo-rozwojowych i...
Zakres obowiązków: przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji; bieżący kontakt z klientami oraz udzielanie odpowiedzi...
The CEE Independence Office deals with interpretations of independence regulation and acts as a sounding board for independence questions from PwC partners and staff. The role further involves independence guidance and training development and its delivery. Assisting with regional and Poland...
Rola: zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych, wypełnianie rejestrów czasu pracy, koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych, wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki pracy przełożonego.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie w szczególności udział w projektach mających na celu przeprowadzanie analiz finansowych oraz różnorodnych analiz rynkowych (benchmarking studies) w zakresie rentowności oraz rynkowego poziomu cen (np. opłat licencyjnych, stóp...
Rola: współudział w budowie i rozwoju systemu wynagrodzeń w organizacji, projektowanie nowych systemów premiowych, motywacyjnych i modyfikacja istniejących, współudział w tworzeniu regulaminów i procedur dotyczących systemów wynagrodzeń oraz systemów motywacyjnych, analizowanie...
Rola: bieżąca obsługa recepcji, odbieranie i przekierowywanie telefonów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, przygotowywanie i koordynowanie utylizacji sal konferencyjnych, obsługa systemu do rezerwacji sal, koordynowanie serwisów firm zewnętrznych, zamawianie materiałów biurowych, obsługa...
Role: Support in internal communication projects, marketing activities and business development through: support in the preparation of communication plans for selected teams; creating consistent internal communication and updating content on a dedicated platform in English; support in the...
Rola: nadzorowanie nieruchomości – w tym przygotowanie i negocjacje umów najmu, udział w projektach budowy nowych powierzchni oraz projektach zmian/remontów w tym wyposażenia istniejących biur, tworzenie standardów wyposażenia; czynny udział w przeprowadzkach biur; zapewnienie efektywnego...
Rola: przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji, bieżący kontakt z klientami oraz innymi zespołami w ramach PwC,...
Rola: analiza i optymalizacja procesów zakupowych, sporządzanie prognoz oraz analiz zakupowych, kontrola jakości procesów zakupowych, szkolenia dla pracowników z wykorzystania narzędzi zakupowych, uczestnictwo w procesach przetargowych, negocjacje warunków współpracy i zarządzanie...
Czekamy na: absolwentów / studentów studiów drugiego stopnia i studentów 3-go roku studiów pierwszego stopnia; osoby zainteresowane ekonomią, o zdolnościach analitycznych i umiejętnościach logicznego myślenia, które: są zmotywowane do zdobywania wiedzy i szybko się uczą; są...
Czekamy na absolwentów / studentów studiów drugiego stopnia i studentów 3-go roku studiów pierwszego stopnia; osoby zainteresowane ekonomią, o zdolnościach analitycznych i umiejętnościach logicznego myślenia, które: komunikują się w języku angielskim; dobrze znają program MS Excel;...
Rola prowadzenie ciekawych i pełnych wyzwań projektów audytowych dla polskich i międzynarodowych klientów (badania, przeglądy sprawozdań finansowych, pakietów konsolidacyjnych, projekty związane z oceną systemów kontroli wewnętrznych), praktyczne wykorzystanie znajomości polskich i...