Rola:
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych dla poszczególnych linii biznesowych w ścisłej współpracy z business managerami,
- tworzenie i koordynowanie programów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi regionalnymi i globalnymi,
- badanie efektywności działań szkoleniowo-rozwojowych i ich modyfikacja,
- wsparcie i doradztwo dla pracowników PwC Polska w zakresie ich rozwoju zawodowego i korzystania z dostępnych szkoleń,
- merytoryczne wsparcie w obszarze realizowanych projektów szkoleniowych,
- inicjowanie nowych projektów rozwojowych w odpowiedzi na potrzeby biznesowe,
- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu szkoleń i rozwoju,
- współpraca z trenerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami.
- kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale szkoleń i rozwoju zdobyte w międzynarodowej firmie o macierzowej strukturze,
- doświadczenie w pełnieniu roli doradcy dla pracowników firmy w ich rozwoju zawodowym,
- znajomość rynku dostawców szkoleń,
- znajomość trendów na rynku szkoleniowym i kierunków rozwoju tego rynku,
- doświadczenie w budowaniu, wdrażaniu i ewaluacji programów rozwojowych dla pracowników,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
- umiejętność zarządzania projektami,
- wysokie umiejętności analityczne,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność zarządzania budżetem szkoleniowym,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy pod presją.
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach,
- perspektywa szybkiego rozwoju w dynamicznie rosnącym zespole,
- bogaty pakiet benefitów,
- dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne