PwC to jedna z najsilniejszych światowych marek, kierująca się w swojej działalności trzema głównymi wartościami: jakością i doskonałością, pracą zespołową oraz przywództwem. Świadczy usługi z zakresu audytu, a także doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego. Jest obecna w 158 krajach zatrudniając ponad 195 tysięcy pracowników. PwC w Polsce ma biura w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Rzeszowie, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi.
Rola:
- Koordynowanie działań szkoleniowych w ramach działu Assurance: zarządzanie/weryfikowanie kalendarza szkoleń, wybór trenerów, dobór uczestników, ocena efektywności szkoleń i ich modyfikowanie, raportowanie itp.
- Współpraca z wewnętrznymi trenerami i zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych,
- Nadzór nad dostarczanymi usługami szkoleniowymi,
- Identyfikacja i raportowanie problemów systemowych (aplikacji L&D),
- Koordynowanie instruktorów (łącznie z obsługą techniczną),
- Zarządzanie budżetem szkoleniowym przedzielonej linii biznesowej,
- Tworzenie raportów i wskaźników – monitorowanie statusu szkoleń, zgodności z wytycznymi regionalnymi i globalnymi,
- Koordynowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych w przydzielonej linii biznesowej, współpraca z regionalny zespołem L&D i zewnętrznymi dostawcami,
- Współpraca z Partnerami i Dyrektorami w obszarze szkoleń dla podległych im zespołów.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze szkoleń i rozwoju w międzynarodowej firmie o macierzowej strukturze organizacyjnej,
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym planowaniu, organizowaniu, zarządzanie budżetem projektowym,
- Zrozumienie działań biznesowych, wymagań, ich problemów i potrzeb,
- Doświadczenie w pełnieniu roli doradcy dla pracowników firmy w ich rozwoju zawodowym,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Bardzo dobre umiejętności prezentacji
- Umiejętności analizy danych (znajomość Excela, Google sheets)
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Bardzo dobra organizacji pracy własnej i umiejętności pracy pod presją.
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach,
- perspektywa szybkiego rozwoju w dynamicznie rosnącym zespole,
- bogaty pakiet benefitów,
- dostęp do wewnątrznego programu szkoleń.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne