Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Organizacja pracy dyrektora pod względem terminowości prac i spotkań; Organizacja wewnętrznych i zewnętrznych spotkań jednostki; Kontrola merytoryczna faktur i delegacji pracowników jednostki; Obsługa skrzynki e-mail sekretariatu departamentu; Udzielanie informacji lub wyjaśnień firmom...
Przygotowywanie standardowych raportów zarządczych, opracowywanie analiz oraz uczestnictwo w procesach w obszarze finansów we współpracy z innymi jednostkami Banku, w tym m.in.: Przygotowanie cyklicznych raportów na potrzeby Zarządu Banku oraz Grupy ING; Przygotowywanie raportów i analiz dla...
Nadzór nad testami penetracyjnymi firm zewnętrznych, w tym ustalanie jego zakresu. Przeprowadzanie testów penetracyjnych. Identyfikacja podatności bezpieczeństwa IT. Przygotowywanie materiałów do procesu przetargowego i tworzenia umowy na wykonywanie testów penetracyjnych aplikacji i...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pełnienie funkcji opiekuna Klientów Personal Banking, zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Udzielanie fachowej i kompleksowej informacji...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Wsparcie bieżącej pracy Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu poznania...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...