Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Współtworzenie i wdrażanie działań budujących wizerunek pracodawcy zgodnie z przyjętą strategią, Planowanie i organizacja targów pracy (współpraca z organizatorami targów, organizacja stoiska oraz przedstawicieli firmy, obsługa logistyki, udział w targach oraz rozliczanie kosztów),...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Koordynacja portfela zmian realizowanych w Banku, Monitorowanie i raportowanie portfela, Współpraca z Grupą w zakresie procesu projektowego i wymiany informacji o portfelu, Zarządzanie zmianami w Banku.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Bieżąca praca projektowa w ramach procesów HR; Bieżąca obsługa procesów kadrowych, w tym: Realizacja procesów kadrowych w zakresie przygotowywania zaświadczeń, L4 oraz dodatków funkcyjnych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami; Wprowadzanie danych do systemu SAP; Sporządzanie...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu dużych firm / średnich firm; wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Wspieranie w bieżącej pracy Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków Klienta Korporacyjnego; Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą Klienta; Wspieranie Doradców Analityków i Doradców Klienta Korporacyjnego z przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji klienta...
Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi, Rozpoznawanie potrzeb klienta oraz negocjowanie warunków współpracy, Aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja celów...
Poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego specjalisty ds. bankowości elektronicznej. Praca w dynamicznie rozwijającym się zespole, kontakt z klientami korporacyjnymi, styczność z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie bankowości transakcyjnej. Osoba na tym stanowisku przejdzie intensywne...
Zarządzanie kalendarzem oraz prowadzenie korespondencji w imieniu Członka Zarządu; Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie; Prowadzenie bieżącej korespondencji (w języku polskim i angielskim) Przygotowywanie dokumentów, raportów,...
Umieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; Selekcja kandydatów; Organizacja spotkań rekrutacyjnych; Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych; Ciągły kontakt z rekrutującymi menedżerami; Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych; Administracja systemy rekrutacyjnego; Współpraca z agencjami...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Planowanie, koordynacja oraz kontrola działań kilkuosobowego Zespołu, w szczególności w zakresie efektywnej sprzedaży produktów; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych skierowanych do Klienta Korporacyjnego (segment dużych firm) Nawiązywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z...