Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W związku z dużym rozwojem poszukujemy zdolnych programistów oraz programistów-projektantów do udziału w ciekawych projektach w różnych departamentach naszego IT. Interesujesz się programowaniem? Znasz podstawy języka JAVA lub chcesz go poznać? Najnowocześniejsze technologie, duże...
Planowanie, koordynacja oraz kontrola działań kilkuosobowego Zespołu, w szczególności w zakresie efektywnej sprzedaży produktów; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych skierowanych do Klienta Korporacyjnego (segment dużych firm) Nawiązywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Przygotowanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu dużych firm; Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; Monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu...
Statystyczna analiza danych marketingowych i sprzedażowych; Zarządzanie budżetem, nadzorowanie bazy faktur i zamówień w jednostce; Rozwijanie systemu raportowania kampanii marketingowych; Raportowanie efektywności działań Departamentu Komunikacji Marketingowej w obszarze działań e-commerce...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami z segmentu dużych przedsiębiorstw; Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy; Opracowywanie ofert obejmujących produkty i usługi Grupy ING; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja planu sprzedażowego;
przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
ING Bank Śląski S.A.wielkopolskie, Kalisz, Ostrów Wielkopolski
praca stacjonarna
3224 dni
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
ING Bank Śląski S.A.Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec
praca stacjonarna
3224 dni
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi, Rozpoznawanie potrzeb klienta oraz negocjowanie warunków współpracy, Aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja celów sprzedażowych.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...