Wszechstronna obsługa klientów spółek ubezpieczeniowych grupy Ergo Hestia to zadanie dla nas, zespołu ProContact. Realizujemy je już od 1999 roku. Dziś zatrudniamy około 750 osób. Jesteśmy zaangażowani w ponad 150 procesów przebiegających w dużej i nowoczesnej organizacji biznesowej.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Zapraszamy na 2 – miesięczne, bezpłatne praktyki w jednym z obszarów: IT Jesteś studentem III – V roku Informatyki. Znasz podstawowe języki programowania oraz bazy danych MS SQL, MS Access. Chcesz pracować w zespole, jesteś otwarty i kreatywny. Zarządzanie procesami Jesteś studentem III...
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Realizowane zadania: Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych Grupy Ergo Hestia, w tym: Odbieranie połączeń przychodzących; Obsługę korespondencji elektronicznej; Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym pracują, zajmują się udzielaniem informacji zgłaszającym się do nas klientom, przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestracją ich w systemach informatycznych oraz prowadzeniem rozmów...
Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym pracują, zajmują się udzielaniem informacji zgłaszającym się do nas klientom, przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestracją ich w systemach informatycznych oraz prowadzeniem rozmów...