Wszechstronna obsługa klientów spółek ubezpieczeniowych grupy Ergo Hestia to zadanie dla nas, zespołu ProContact. Realizujemy je już od 1999 roku. Dziś zatrudniamy około 750 osób. Jesteśmy zaangażowani w ponad 150 procesów przebiegających w dużej i nowoczesnej organizacji biznesowej.
Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym pracują, zajmują się udzielaniem informacji zgłaszającym się do nas klientom, przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestracją ich w systemach informatycznych oraz prowadzeniem rozmów...
Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym pracują, zajmują się udzielaniem informacji zgłaszającym się do nas klientom, przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestracją ich w systemach informatycznych oraz prowadzeniem rozmów...
Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym pracują, zajmują się udzielaniem informacji zgłaszającym się do nas klientom, przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestracją ich w systemach informatycznych oraz prowadzeniem rozmów...
Chcesz rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowej korporacji? Jesteś energiczny i elokwentny? Lubisz rozmawiać z ludźmi? Jeżeli odpowiedziałeś TAK na powyższe pytania, zgłoś się do nas! Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym...