Ogłoszenie numer: 126541, z dnia 2010-12-20
Aktualnie do pracy w działach zajmujących się obsługą klienta, poszukujemy pracowników na stanowisko:
Konsultant infolinii
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: KO/11/PT
Opis stanowiska
Jeżeli odpowiedziałeś TAK na powyższe pytania, zgłoś się do nas!
Pracownicy zatrudnieni w charakterze Konsultanta infolinii, w zależności od działu, w którym pracują, zajmują się udzielaniem informacji zgłaszającym się do nas klientom, przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestracją ich w systemach informatycznych oraz prowadzeniem rozmów telefonicznych, ukierunkowanych na skuteczne rozwiązanie spraw klientów.
Wymagania
- dyspozycyjność do pracy na cały etat (w wymiarze 8h dziennie), - gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym, - dynamizm, komunikatywność i aktywne reagowanie na potrzeby Klienta, - odporność na stres i dojrzałość emocjonalna, - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym), preferowane kierunki studiów: ekonomia, prawo i administracja, finanse, zarządzanie, marketing i pokrewne.
Oferujemy
- możliwości rozwoju w kierunku lidera zespołu, trenera wewnętrznego lub do pracy w innych biurach Grupy Ergo Hestia, - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), - rozbudowany system szkoleń.