ProContact Sp. z o.o.
Jesteśmy członkiem Grupy Ergo Hestia i od 1999 z sukcesem realizujemy kompleksową obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych należących do Grupy. Nasz zespół to 750 specjalistów realizujących ponad 150 procesów przebiegających w nowoczesnej organizacji biznesowej.
Lubimy przejrzyste zasady. Liczy się dla nas udana współpraca osób wyspecjalizowanych w różnych dziedzinach. Strategia ProContact stawia na prostotę i efektywność.
Aktualnie do pracy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: PROC/RK
Konsultant Infolinii jest odpowiedzialny za profesjonalną obsługę klientów spółek ubezpieczeniowych
Grupy Ergo Hestia, w tym:
- Odbieranie połączeń przychodzących
- Obsługę korespondencji elektronicznej
Powyższe działania są ukierunkowane na skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
- Wykształcenie wyższe lub studia w trakcie
- Gotowość do podjęcia pracy zmianowej
- Dynamizm w działaniu
- Wysoka kultura osobista
- Odporność na stres
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkową premię adekwatną do osiąganych wyników
- Umowę o pracę
- Pracę w miłej atmosferze, w dynamicznym zespole