Największym atutem Nest Banku są nasi Pracownicy. To oni tworzą przyjazną atmosferę pracy, która czyni nasz Bank wyjątkowym. Duża swoboda działania oraz znaczący wpływ Pracowników na kierunek rozwoju firmy to kolejne elementy, które wyróżniają nas na rynku pracy. Siłę Nest Banku stanowi jego niezwykła Kultura Organizacyjna oparta na Wartościach. To wszystko sprawia, że WARTO pracować w Nest Banku.
Zakres obowiązków: zarządzanie serwerami usługowymi i aplikacyjnymi Banku – konfigurowanie, optymalizacja; administrowanie systemami Windows oraz wybranymi aplikacjami Systemu Informatycznego; rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością systemów, optymalizacja i monitorowanie;...
Główne obowiązki: Bieżąca obsługa administracyjna Biura; Prowadzenie recepcji biura, obsługa gości / spotkań; Rejestrowanie dokumentów, wprowadzanie do elektronicznego obiegu; Zlecanie i koordynowanie serwisu sprzętu biurowego i innych urządzeń; Współpraca z administracją budynku;...
Główne obowiązki: zarządzanie zespołem Serwis Desk rozwiązywanie incydentów i problemów w zakresie: systemów operacyjnych zainstalowanych na stacjach roboczych użytkowników, aplikacji eksploatowanych w Banku koordynacja prac związanych z przygotowaniem komputerów dla pracowników Banku...
Główne obowiązki: rejestrowanie, monitorowanie, rozpatrywanie i obsługa reklamacji Klientów Banku; kontrola terminowa czasu rozpatrywania reklamacji; prowadzenie rejestru reklamacji; współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;...
Główne zadania: przeprowadzanie audytów w centrali banku sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów prezentowanie wyników z przeprowadzanych audytów sporządzanie bieżących analiz i statystyk w zakresie wykonywanych audytów analiza procedur operacyjnych pod kątem ich efektywności...
Główne obowiązki: zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną oddziału bankowego realizacja planów sprzedażowych terminowe raportowanie wyników oddziału organizowanie pracy zespołu zarządzanie, motywowanie i ocena pracy pracowników monitorowanie potrzeb szkoleniowych...
zarządzanie procesami sprzedażowymi w Centrali Banku wykonywanie analiz w zakresie prowadzonych procesów sprzedażowych zwiększenie wydajności Banku poprzez optymalizacje procesów sprzedażowych rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie procesów sprzedażowych bliska współpraca z...
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (rynek mikro oraz msp) Aktywna sprzedaż produktów z oferty Banku Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Obsługa portfela pozyskanych Klientów Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem Terminowe raportowanie bieżących wyników Obsługa...