FM Bank PBP SA to platforma przełomowych inicjatyw bankowych, których celem jest doskonałe zaspokojenie rzeczywistych potrzeb finansowych klientów o największym potencjale wzrostu. Tworzymy optymalne rozwiązania dla ludzi przedsiębiorczych. Udaje nam się to, ponieważ jednocześnie wydobywamy to co najlepsze w klasycznej bankowości i korzystamy z innowacyjnych rozwiązań w bankowości internetowej i mobilnej. Klientom oferujemy tradycyjną obsługę w oddziałach i nowoczesną bankowość mobilną oraz internetową.
Nasza tożsamość podkreślają unikalne marki – Bank SMART i BIZ Bank – poprzez które oferujemy produkty w myśl modelu biznesowego: w centrum jest klient i jego potrzeby finansowe.
Nie stoimy w miejscu. Zmieniamy się razem z potrzebami naszych klientów.
Główne obowiązki:
- rejestrowanie, monitorowanie, rozpatrywanie i obsługa reklamacji Klientów Banku
- kontrola terminowa czasu rozpatrywania reklamacji
- prowadzenie rejestru reklamacji
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych
- dbanie o rozwój i efektywność współpracy z innymi Pracownikami Wydziału Reklamacji oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Banku
- bieżące prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego
Wymagania:
- znajomość funkcjonowania podstawowych produktów bankowych
- podstawowa znajomość prawa bankowego
- doświadczenie w obsłudze klienta z zakresu produktów i usług Banku
- znajomość standardów obsługi klienta (mile widziana obsługa reklamacyjna)
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta w formie pisemnej
- komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność
- kreatywność, zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego uczenia się
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku (2 - 3 pierwsze miesiące zatrudnienia – praca w Warszawie – w Centrali Głównej Banku)
Oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej instytucji finansowej
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego
- pracę z zespołem ekspertów w swojej dziedzinie
- atrakcyjny pakiet socjalny
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV klikając na przycisk: