Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

FM Bank PBP S.A.
Łódź
praca stacjonarna
3424 dni temu

FM Bank PBP SA to platforma przełomowych inicjatyw bankowych, których celem jest doskonałe zaspokojenie rzeczywistych potrzeb finansowych klientów o największym potencjale wzrostu. Tworzymy optymalne rozwiązania dla ludzi przedsiębiorczych. Udaje nam się to, ponieważ jednocześnie wydobywamy to co najlepsze w klasycznej bankowości i korzystamy z innowacyjnych rozwiązań w bankowości internetowej i mobilnej. Klientom oferujemy tradycyjną obsługę w oddziałach i nowoczesną bankowość mobilną oraz internetową.

Nasza tożsamość podkreślają unikalne marki – Bank SMART i BIZ Bank – poprzez które oferujemy produkty w myśl modelu biznesowego: w centrum jest klient i jego potrzeby finansowe.

Nie stoimy w miejscu. Zmieniamy się razem z potrzebami naszych klientów.

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Łódź

Główne obowiązki:

  • rejestrowanie, monitorowanie, rozpatrywanie i obsługa reklamacji Klientów Banku
  • kontrola terminowa czasu rozpatrywania reklamacji
  • prowadzenie rejestru reklamacji
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych
  • dbanie o rozwój i efektywność współpracy z innymi Pracownikami Wydziału Reklamacji oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Banku
  • bieżące prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego

Wymagania:

  • znajomość funkcjonowania podstawowych produktów bankowych
  • podstawowa znajomość prawa bankowego
  • doświadczenie w obsłudze klienta z zakresu produktów i usług Banku
  • znajomość standardów obsługi klienta (mile widziana obsługa reklamacyjna)
  • doświadczenie w pracy w obsłudze klienta w formie pisemnej
  • komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność
  • kreatywność, zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego uczenia się
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku (2 - 3 pierwsze miesiące zatrudnienia – praca w Warszawie – w Centrali Głównej Banku)

Oferujemy:

  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej instytucji finansowej
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego
  • pracę z zespołem ekspertów w swojej dziedzinie
  • atrakcyjny pakiet socjalny



Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV klikając na przycisk:


Więcej o banku: www.fmbankpbp.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FM Bank PBP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Domaniewska 39A dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

BIZ Bank jest nazwą handlową FM Banku PBP SA
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...