FM Bank jest nową instytucją skoncentrowaną na finansowaniu rozwoju mikro i małych firm. Specjalizacja i dopasowanie do potrzeb konkretnej grupy docelowej to główne wyróżniki FM Banku. Oferta banku w tym obszarze jest tworzona przy wykorzystaniu kompetencji i doświadczenia dwóch instytucji: Funduszu Mikro oraz Banku Światowego. FM Bank kieruje również swoją ofertę do osób indywidualnych, które poszukują lokat o atrakcyjnym oprocentowaniu.
W FM Banku wiemy, że sukces firmy tworzą ludzie. Nasz zespół budujemy z profesjonalnych, dynamicznych i otwartych na nowe wyzwania pracowników. Obecnie poszukujemy:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Specjalista/12/2011-wybrana lokalizacja
Nr Ref.: Specjalista/12/2011-wybrana lokalizacja
Główne obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (rynek mikro oraz msp)
- Aktywna sprzedaż produktów z oferty Banku
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Obsługa portfela pozyskanych Klientów
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem
- Terminowe raportowanie bieżących wyników
- Obsługa systemu bankowego oraz wykonywanie pozostałych czynności związanych z bieżącą obsługą klientów banku
- Utrzymywanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych dla małych firm
- Wysoka orientacja na wynik
- Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów
- Dobra znajomość lokalnego rynku
- Skuteczność i wytrwałość w działaniu
- Dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
- Bardzo dobra prezencja oraz wysoka kultura osobista
- Znajomość pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej instytucji finansowej
- Bardzo atrakcyjny system premiowy
- Pakiet profesjonalnych szkoleń
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Telefon komórkowy
- Wsparcie doświadczonych menadżerów