Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
Wymagania: wykształcenie średnie; pożądane minimum 6. miesięczne doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu, związanym z bezpośrednią obsługą klienta; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; umiejętności pracy w zespole; znajomość technik sprzedaży; wysoka kultura osobista,...
Osoba na tym stanowisko będzie odpowiedzialna za: Kompleksowe rozliczanie bezosobowego funduszu płac, Sporządzanie i archiwizacja umów cywilno-prawnych, Sporządzanie dokumentacji płacowej dla księgowości, Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ubezpieczeniem społecznym zatrudnionych...
Zadania: przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa; rozbudowa i usprawnienie pracy działu.
Zadania telefoniczna i elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) obsługa klientów, prowadzenie działań zmierzających do spłaty zadłużenia, w tym prowadzenie negocjacji dot. dobrowolnej spłaty zadłużenia, zawieranie ugód i porozumień, przyjmowanie zgłoszeń i realizacja zleconych zadań,...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Obsługa korespondencji i reklamacji za pomocą pisemnej i telefonicznej formy kontaktu. Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów. Analizowanie rozliczeń konta Abonenta.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie działań operacyjnych działu zarządzania zasobami ludzkimi. Główne zadania: sporządzanie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej, związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia; prowadzenie ewidencji...
Zadania Całodobowe monitorowanie sieci telekomunikacyjnej (praca w systemie zmianowym 24/7), Nadzór i ocena parametrów sygnału transmitowanego w monitorowanych sieciach, Wykrywanie awarii oraz zarządzanie procesem ich usuwania, Utrzymanie i rozwój środowiska monitoringu sieci.
Wymagania wobec kandydatów: wykształcenie wyższe techniczne - preferowana telekomunikacja lub pokrewne również studenci ostatniego roku studiów, obsługa programów MS Word, Excell na poziomie dobrym, obsługa programu typu AutoCad w stopniu podstawowym, znajomości zagadnień z dziedziny...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie dostaw materiałów i usług dla Grupy Vectra przy efektywnym wykorzystaniu powierzchni materiałowej i racjonalnym gospodarowaniu środkami obrotowymi. Główne zadania: zaopatrzenie w materiały i usługi dla Grupy Vectra (praca w...
Główne zadania: Obsługa połączeń wychodzących, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług, Telefoniczne przedłużanie umów z klientami sieci Grupy Vectra, Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa zgłoszeń mailowych przesłanych przez klientów, dotyczących sprzedaży, Raportowanie wyników pracy.
Twoje zadania: obsługa pisemnych rezygnacji Klientów Indywidualnych - dekretacja wpływu dokumentów oraz wprowadzanie zmian w systemach firmy, udzielanie pisemnej odpowiedzi na rezygnację Klienta indywidualnego w korespondencji systemowej i indywidualnej, współpraca z innymi komórkami...
Główne zadania i cele: Zapewnienie prawidłowej eksploatacji zasobów informatycznych: sprzętu i oprogramowania, Udzielanie pomocy informatycznej pracownikom firmy poprzez bieżące realizowanie zgłaszanych incydentów, Współpraca z dostawcami oraz serwisem urządzeń, Udział w projektach...