Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i sprawia Ci przyjemność praca w technicznej obsłudze klienta - właśnie Ciebie potrzebujemy!
-
Praktycznej i technicznej umiejętności obsługi komputera;
-
Umiejętności usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu i konfiguracji programów w środowisku Windows;
-
Umiejętności swobodnego wypowiadania się w języku polskim;
-
Pozytywnego nastawienia,
-
Mile widziana będzie ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet);
-
Zaangażowania w pracę i samodyscypliny,
-
Ciągle się rozwijamy, dlatego awans jest w zasięgu ręki,
-
Dajemy możliwość tworzenia i rozwijania Działu Pomocy Technicznej,
-
Dostarczamy wszystkich niezbędnych narzędzi pracy,
-
Cykl specjalistycznych szkoleń, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.