Grupa VECTRA to wiodący na rynku ogólnopolskim kablowy operator telekomunikacyjny, oferujący swoim klientom coraz szerszy wachlarz produktów i usług telekomunikacyjnych. W skład Grupy VECTRA wchodzą wyspecjalizowane podmioty realizujące z sukcesem określone zadania.
Serwis Telekom Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni to jedna ze Spółek Grupy, która działając na zlecenie VECTRY dynamicznie rozwija się w obszarze szeroko pojętej sprzedaży usług i obsługi klientów.
Dotychczasowy sukces Spółki to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu Spółka daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
Zadania:
-
przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji;
-
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych;
-
konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa;
-
rozbudowa i usprawnienie pracy działu.
Wymagania:
-
umiejętność swobodnego wypowiadania się w języku polskim;
-
praktyczna i techniczna umiejętności obsługi komputera;
-
znajomość zagadnień teleinformatycznych;
-
zaangażowania w podejmowane działania;
-
mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu i konfiguracji programów w środowisku Windows;
-
mile widziana ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży;
-
elastyczną formę współpracy;
-
pracę w systemie zmianowym;
-
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
-
pełne szkolenia z produktów oraz usług firmy;
-
dogodną lokalizację.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.