Grupa VECTRA to wiodący na rynku ogólnopolskim kablowy operator telekomunikacyjny, oferujący swoim klientom coraz szerszy wachlarz produktów i usług telekomunikacyjnych. W skład Grupy VECTRA wchodzą wyspecjalizowane podmioty realizujące z sukcesem określone zadania.
Serwis Telekom Sp. z o.o. z siedziba w Gdyni to jedna ze Spółek Grupy, która działając na zlecenie VECTRY dynamicznie rozwija się w obszarze szeroko pojętej sprzedaży usług i obsługi klientów.
Dotychczasowy sukces Spółki to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu Spółka daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
-
telefoniczna i elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) obsługa klientów,
-
prowadzenie działań zmierzających do spłaty zadłużenia, w tym prowadzenie negocjacji dot. dobrowolnej spłaty zadłużenia, zawieranie ugód i porozumień,
-
przyjmowanie zgłoszeń i realizacja zleconych zadań,
-
windykacja należności,
-
budowanie i utrzymywanie relacji z dłużnikiem.
-
otwartość i swoboda komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
-
umiejętność prowadzenia negocjacji,
-
umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
-
zaangażowania w podejmowane działania,
-
sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
-
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej.
-
pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
-
ciekawą i miłą atmosferę pracę w młodym, dynamicznym zespole,
-
możliwość nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.