Gi Group to międzynarodowy dostawca usług z zakresu pracy tymczasowej i doradztwa personalnego.
Gi Group oferuje usługi m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji kandydatów oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym Gi Group działa w 57 krajach świata.
Usługi oferowane przez GI Group posiadają Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. W Polsce w skład grupy Gi Group wchodzą: Gi Group sp. z o.o., Grafton Recruitment, Wyser, TACK&TMI. Od roku 2021 szeregi naszej grupy zasila Work Service S.A., jedna z czołowych w Polsce firm branży HR, zapewniająca innowacyjne rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich.
Kontakt telefoniczny z klientami; Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów klientów; Udzielanie informacji i poszukiwanie rozwiązań.
Kontakt telefoniczny z klientami; Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów klientów; Udzielanie informacji i poszukiwanie rozwiązań; Miejsce pracy: Szczecin.
Kontakt telefoniczny z klientami; Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów klientów; Udzielanie informacji i poszukiwanie rozwiązań; Miejsce pracy: Szczecin.
Kontakt telefoniczny z klientami niemieckojęzycznymi; Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych.
utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym; procesowanie danych finansowych; przygotowywanie raportów i analiz; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; usprawnianie procesów i procedur; Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, oferujemy intensywne szkolenia umożliwiające...
Zakup materiałów nieprodukcyjnych na potrzeby zakładu, Nadzór na procedurami zakupowymi, Pozyskiwanie nowych dostawców, Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji, Prowadzenie procesów sourcingowych, wybór dostawców, negocjowanie kontraktów dla zakładów koncernu w Europie,...
aktywne pozyskiwanie klientów VIP, sprzedaż produktu dedykowanego sektorowi biznesowemu, nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę stałych Klientów firmy oraz pozyskiwanie nowych odbiorców. Kluczowe obowiązki: Systematyczna obsługa dotychczasowych Klientów; Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, prowadzenie korespondencji handlowej; Pozyskiwanie nowych...
Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym; Procesowanie danych finansowych; Przygotowywanie raportów i analiz; Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; Usprawnianie procesów i procedur; Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, Nasz Klient oferuje intensywne szkolenia...
telefoniczna pomoc w uruchomieniu usługi (internet, TV, telefon) telefoniczna pomoc w przypadku usterek, awarii; sprzedaż w ruchu przychodzącym produktów z oferty Klienta;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta francuskojęzycznego. Zadaniem Kandydata będzie rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń oraz wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów informatycznych. Obsługa klienta jest realizowana poprzez kontakt telefoniczny...
Pełna odpowiedzialność za jakość procesów migracji obcokrajowców szczególnie między krajami: Polska, Niemcy Francja i Belgia, zgodnie ze wszystkimi przepisami prawnymi iprocedurami korporacyjnymi. Koordynacja działań związanych z zarządzaniem ludźmi, takich jak zatrudnienia, szkolenia,...
zarządzanie kilkuosobowym zespołem, rozwijanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu, raportowanie bieżących działań, budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy, monitorowanie i analizowanie rynku branżowego, dbanie o dobry wizerunek organizacji.
telefoniczny kontakt z Klientami- obsługa połączeń przychodzących. prowadzenie korespondencji mailowej z Klientami, rejestrowanie nadchodzących zgłoszeń, określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych.
Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym; Procesowanie danych finansowych; Przygotowywanie raportów i analiz; Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; Usprawnianie procesów i procedur; Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, oferujemy intensywne szkolenia umożliwiające...