Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: APFK/DP-10/KRK
- Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym
- Procesowanie danych finansowych
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
- Usprawnianie procesów i procedur
- Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, Nasz Klient oferuje intensywne szkolenia umożliwiające wykonywanie powierzonych obowiązków!
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych: niemieckiego lub francuskiego (poziom min. C1) - warunek konieczny
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min B1)
- Gotowość podjęcia pracy w obszarze księgowości i finansów
- Dobra znajomość obsługi MS Word, MS Excel
- Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
- Gotowość do podjęcia pracy na terenie Katowic lub Krakowa
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet socjalny (darmowa, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, bilety do kin i teatrów, karta Multisport i inne)
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy
- Liczne, profesjonalne szkolenia
- Przyjazną atmosferę pracy