Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym dlanaszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Nr Ref.: PCB/WS-10/2013
- Zakup materiałów nieprodukcyjnych na potrzeby zakładu,
- Nadzór na procedurami zakupowymi,
- Pozyskiwanie nowych dostawców,
- Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji,
- Prowadzenie procesów sourcingowych, wybór dostawców, negocjowanie kontraktów dla zakładów koncernu w Europie,
- Tworzenie i implementacja strategii zakupowych dla danych grup produktów,
- Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym,
- Kontakt z klientami w języku niemieckim
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (praca w Centrum Obsługi Klienta, dziale zakupów itd.) będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word, Power Point)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- Zorientowanie na klienta
- Dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Szkolenia wprowadzające
- Pakiet benefitów